Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:45:23 GMT

سخنگوی دولت دبیر هیئت دولت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۵۴۸

سخنگوی دولت دبیر هیئت دولت شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با صدور‌حکمی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت را با حفظ سمت به عنوان دبیر هیئت دولت منصوب کرد.

متن حکم معاون اول رئیس جمهور به این شرح است :

جناب آقای علی بهادری جهرمی

نظر به تعهد ، شایستگی و تجربیات ارزنده و سوابق مفید ، به موجب این حکم به استناد ماده ۱۹ آیین نامه داخلی هیات دولت مصوب ۱۳۶۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹.۸  جناب عالی را به سمت «دبیر هیئت دولت»، منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران و کارشناسان محترم داخل و خارج دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»،  « انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و « قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و‌موید باشید. 

بهادری جهرمی آبان ماه امسال به عنوان سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شده بود.

 وی به عنوان جوانترین عضو کابینه، دانش آموخته دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

بهادری جهرمی  همچنین مدیر سابق گروه حقوق عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و ریاست مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه و عضویت در شورای عالی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دولت دولت بهادری جهرمی معاون اول رئیس جمهور بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها