Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:32:40 GMT

«خانه پرتقالی‌ها» به شبکه دو رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۵۹۰

«خانه پرتقالی‌ها» به شبکه دو رسید

مجموعه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز هرروز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجموعه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی علیرضا شاه‌رستم‌بیگ در حال حاضر آخرین مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و اولین قسمت آن روز یکم فروردین ۱۴۰۱ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سریال در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و ۱۳ قسمت آن در ایام نوروز هرروز ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد. ۱۳ قسمت دیگر نیز در ایام ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت.

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، فرهاد بشارتی، علیرضا شاه‌رستم، شاهرخ خدایی، آیلار عباسی، مریم وحیدزاده، آوا گنجی، سهیل غلامرضاپور، شیرین محسنی، احسان استیری، مهنا سیدی، پرهام عبادی، آرتین گلچین، ترانه کوهستانی، آیلین جاهد، ایلیا دهقان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«خانه پرتقالی‌ها» فضایی فانتزی و کمدی دارد و در خلاصه داستانش آمده: در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود... . ضمن اینکه فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه پرتقالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید