Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عادل دریس گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ مطالعات طرح جامع گردشگردی دریایی استان خوزستان را با رویکرد امکان‌سنجی و جانمایی مناطق مستعد ساحلی به منظور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله اسکله آغاز نموده که این مطالعات هم اکنون در مراحل نهایی است.

به گفته او این مطالعات می‌تواند به عنوان یک سند بالادستی در سطح خوزستان مورد استفاده دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی در زمینه‌ی توسعه گردشگری دریایی و سرمایه‌گذاری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان می‌گوید:  علاوه بر مطالعات استانی فوق، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در انجام مطالعات محلی و اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی از جمله ساخت چهار پست اسکله در رودخانه کارون اقدام کرده است.

این مقام مسئول گفت:  امسال حدود ۵/۷ میلیارد ریال در زمینه مطالعات و ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه اجرای زیرساخت‌های گردشگری دریایی هزینه شده است.

 مطالعات گردشگری دریایی در شهر بندرامام خمینی (ره)، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالعات گردشگری دریایی بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحلِ چاپ و تولیدِ اسکناس دلار + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مراحلِ چاپ و تولیدِ اسکناس دلار + ویدئو