Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@09:25:03 GMT

بازدید جانشین فرمانده نزاجا از مرکز زرهرن

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۰۲۰

بازدید جانشین فرمانده نزاجا از مرکز زرهرن

امیر «نعمتی» از افزایش چشم‌گیر تحرک یگان‌های فوق سنگین نزاجا خبر داد و گفت: تهدیدات را همواره رصد و متناسب با نوع تهدیدات، نیازهای عملیاتی خود را تهیه می‌کنیم.

به گزارش مشرق، امیر «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در مراسم رژه یگان‌های محمول و رونمایی از اقتدار کشنده‌های فوق سنگین بازتولیدشده این نیرو که در مرکز پشتیبانی منطقه سوم تهران شهید «زرهرن» نزاجا و به‌طور همزمان در هفت منطقه مختلف کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش برای اینکه بتواند در حوزه زمینی توان خود را بر دشمنان تحمیل کند، برنامه‌های ارتقای تحرک را تدوین کرد و تحرک در حوزه یگان‌های فوق سنگین، در این نیرو در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اینکه بخواهیم سرعت تحرک نیروی زمینی را ارتقا ببخشیم، می‌بایست خودروهای کشنده سنگین خریداری می‌شد که تحریم‌ها مانع ورود این خودروها شد و طبیعی بود که نمی‌توانیم بر اساس آن برنامه پیش برویم، در این زمان بلافاصله برنامه جدیدی طراحی شد تا در مدت کوتاه سه ساله به خودکفایی در تأمین نیازمندی خودروهای فوق سنگین دست یابیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به برکت تلاش متخصصان داخلی به استقلال صد درصدی در این حوزه رسیده و خودکفا شده‌ایم.

امیر نعمتی ادامه داد: نیروی زمینی با تأسی به شهدای بزرگ و اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا در حوزه خودروهای کشنده فوق سنگین امروز به خودکفایی کامل رسیده است، که از این بابت خداوند متعال را شاکریم.

وی اضافه کرد: اگرچه تحریم سخت است، اما توکل به خداوند متعال و تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر می‌تواند کمر تحریم را بشکند؛ همان‌گونه که ما امروز در حوزه تانک‌برها دیگر به هیچ کشوری نیاز نداریم.

جانشین فرمانده نزاجا عنوان کرد: تحول در عرصه کشنده‌های فوق سنگین تنها گوشه‌ای از «طرح لبیک» نیروی زمینی ارتش است و ما بر اساس طرح لبیک، عرصه‌های مختلف قدرت را ارتقا می‌دهیم تا نیروی زمینی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت مرکز شهید زرهرن امیر نعمتی نزاجا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروی زمینی ارتش جانشین فرمانده فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد