Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میلان صدرنشین در سن سیرو از تیم سیزدهم جدولی امپولی میزبانی کرد و با یک گل به بردی ارزشمند رسید.
به گزارش آریا، در چارچوب هفته بیست و نهم سری آ، میلان به مصاف امپولی رفت. میلان که برای حفظ صدرنشینی لیگ به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت، بازی را هجومی آغاز کرد و با گل زیبا و غافلگیرکننده پیر کالولو به خواسته خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که زمینه‌ساز پیروزی خانگی روسونری شد تا آن‌ها فاصله خود از رقبا را حفظ کنند.
میلان 1-0 امپولی؛ پیر کالولو: میلانی‌ها در موقعیتی خوب صاحب ضربه ایستگاهی شدند. شوت ژیرو به دیوار دفاعی برخورد کرد و دفع شد تا کالولو توپ برگشتی را با یک شوت دقیق و زیبای پای چپ تبدیل به گل اول کند.
شاگردان استفانو پیولی در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند اما تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه بان میهمان شدند؛ هرچند همین تک گل برای کسب سه امتیاز و افزایش فاصله از اینتر کافی بود. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 8، روی پاس فرانک کسیه، فلورنزی می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ویکاریو با یک واکنش خوب دروازه امپولی را نجات داد.
دو دقیقه بعد، دفع ناقص باندینلی روی ارسال زمینی کالابریا، فرصت خوبی برای تونالی ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
فشار حملات میلان ادامه داشت و در دقیقه 11، حرکت عرضی رافائل لیائو از سمت چپ و شوت او را فیاموتزی با حضور به موقع بلوکه کرد. برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 19 قفل دروازه امپولی باز شد. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا شوت الیویه ژیرو به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را کالولو با شوتی دیدنی به گوشه دروازه حریف فرستاد.
بعد از این گل باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما حملات این تیم به موقعیت خطرناکی منجر نمی شد. در مقابل، چیزی نمانده بود که روی اشتباه توموری، پینامونتی گل تساوی را برای امپولی به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
میلانی ها که خطر را احساس کرده بودند، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات شان افزودند و یکی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49، روی ارسال دیدنی باندینلی، این لوپرتو بود که می توانست با یک ضربه مقتدرانه گل تساوی را به ثمر برساند اما واکنش خوب مایک ماینیان دروازه میلان را نجات داد. دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که بایرامی از روی نقطه کرنردروازه میلان را باز کند اما ماینیان به هر ترتیب ممکن توپ را دفع کرد و زورکوفسکی هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند. 
پس از آن نوبت میلانی ها بود که پیش بکشند و در دقیقه 56، جونیور مسیاس با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که ویکاریو حضور داشت. برتری میلانی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. حتی حضور بازیکنانی مانند براهیم دیاز، آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ هم نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید. با این پیروزی میلان 63 امتیازی شد تا با دو بازی و 5 امتیاز بیشتر از اینتر با خیال آسوده‌تری در صدر جدول جای داشته باشد.

- عملکرد خوب آلوارو موراتا در مشارکت در امر گل‌زنی و مهار پنالتی توسط وویچک شزنی، یک برد مهم را برای یوونتوس رقم زد. در نیمه اول مسابقه، یوونتوس از حملات اندک خود نهایت بهره را برد و با وجود تعداد شوت‌های کم‌تر نسبت به حریف، با پیروزی 2-0 به رخت‌کن رفت. در نیمه دوم، بازی تا دقیقه 70 غیر از موقعیت تک به تکی که توسط مویزه کین از دست رفت، کسل‌کننده دنبال شد. در دقیقه 72، سمپدوریا پس از خطای هند آدریان رابیو در محوطه جریمه صاحب پنالتی شد اما وویچک شزنی با دست مخالف، ضربه پنالتی آنتونیو کاندروا را مهار کرد. در ادامه، یوونتوس دروازه‌‌اش را باز شده دید تا دقایق پایانی مثل همیشه برایش حساس دنبال شود اما آلوارو موراتا در دقیقه 88، کار را تمام کرد.
سمپدوریا 0-1 یوونتوس؛ گل به خودی مایا یوشیدا 23`: روی یک ضدحمله، یوونتوس به گل رسید. آلوارو موراتا در میانه میدان پا به توپ شد و در جناح راست، کوادرادو را صاحب توپ کرد. کوادرادو قصد داشت توپ را برای مویزه کین بفرستد تا او دروازه خالی را باز کند اما در میانه راه، مایا یوشیدا با یک تکل، دروازه خودی را باز کرد.
سمپدوریا 0-2 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 34`: مویزه کین پس از دریافت یک پاس عمقی، به خوبی از فیزیک بدنی‌اش استفاده کرد و پس از کنترل توپ خوب در محوطه جریمه با خطای عمر کولی متوقف شد. آلوارو موراتا توانست ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان، وارد دروازه حریف کند.
سمپدوریا 1-2 یوونتوس؛ عبدالحمید صبیری 84`: ضربه آزاد عبدالحمید صبیری با برخورد به کمر آلوارو موراتا تغییر مسیر داد و خلاف جهت حرکت شزنی، وارد دروازه یوونتوس شد.
سمپدوریا 1-3 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 88`: سانتر مانوئل لوکاتلی روی تیر دوی سمپدوریا با ضربه سر خوب آلوارو موراتا همراه شد و فالکونه هرچه تلاش کرد، نتوانست مانع ورود توپ به دروازه‌اش شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلان امپولی یوونتوس سمپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم

سرمربی میلان خبر از کاپیتانی رافائل لیائو در دیدار برابر یوونتوس داد

طرفداری | در آستانه دیدار حساس میلان مقابل یوونتوس در استادیوم آلیانز تورین که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات هواداران شد. 

هدف روسونری کسب مقام دومی است و در عین حال می تواند تقریباً به طور قطعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. نشست خبری پیولی را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

روزهای حساس میلان

بازی مهمی برابر یوونتوس داریم و برای پیروز شدن خواهیم جنگید. متاسفانه به دلیل نتایج منفی در لیگ اروپا و دربی ده روز اخیر تنش‌زا و حساس بوده است اما تمرکزمان باید روی بازگشت به مسیر پیروزی باشد. نمی‌توانیم با وجود ناامید کردن هواداران‌مان متوقف شویم. بدیهی است که باید غرور و قدرت برای متحد ماندن جهت پیروزی بازی‌های باقی مانده تا پایان سری آ را داشته باشیم. از این وضعیت رنج می‌بریم، اما باید مسئولیت بپذیریم، از جایمان برخیزیم و بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین به نمایش بگذاریم.

لزوم نایب‌قهرمانی

ما باید بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم، گویی که آخرین بازی‌مان است. این همان تفکری است که باید داشته باشیم. برای هر توپی باید مبارزه کنیم، باید تمرکز داشته باشیم، باید بر حریفی که عملکرد خوبی دارد غلبه کنیم تا بتوانیم مقام دوم را تثبیت کرده و آن را به دست بیاوریم. 

اینتر قوی ترین تیم در ۴ سال گذشته

همه تلاش‌مان را کرده‌ایم اما همیشه نتوانسته‌ایم بهترین کیفیت را در زمین نشان دهیم. اینتر چهار سال است که قوی‌ترین تیم سری آ بوده اما تنها دو قهرمانی کسب کرده است. ما هرگز قوی‌ترین تیم سری آ نبوده‌ایم و داشته‌های آن‌ها را نداشته‌ایم. ما سعی کردیم برای رده‌های بالای جدول مبارزه کنیم، گاهی اوقات موفق شدیم و گاهی اوقات نه. ما از نظر ذهنی همه تلاش‌مان را کردیم اما همیشه نتوانستیم سطح بازی خودمان را ارتقا دهیم. اینتر تیمی قوی‌تر، منسجم‌تر و مستحکم‌تر است. ما نتوانستیم پابه‌پای آن‌ها پیش برویم اما ما تنها تیمی نبودیم که در این امر ناکام ماندیم. 

لیائوی کاپیتان

لیائو فردا کاپیتان خواهد بود. او مانند همه هم‌تیمی‌هایش و همه ما این موضوع را تجربه می‌کند. باختن دربی و دیدن جشن بازیکنان حریف برایمان شدیدا دردناک بود. الان باید در بازی‌های بعدی به شکست‌های پیشین واکنش نشان دهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم میلان هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد