Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:38:52 GMT

مجوز تزریق دُز چهارم واکسن کرونا در بوشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۱۰۷

مجوز تزریق دُز چهارم واکسن کرونا در بوشهر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر اظهار داشت: مجوز تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای آن دسته از افرادی که نقص ایمنی دارند صادر شده است.

وی اظهار کرد: دُز سوم واکسن کرونا در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ تنها برای آن دسته از افرادی تزریق می‌شود که دچار بیماری نقص سیستم ایمنی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی‌زاده اضافه کرد: کسانی که متقاضی سفر خارجی هستند نیز با ارائه مدارک سفر و تعهد کتبی باید دُز چهارم و پنجم واکسن خود را نیز تزریق کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون استان بوشهر به مهمانان نوروزی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

ملکی‌زاده بیان کرد: مسافران نوروزی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده یا زمان انجام دوز دوم و سوم فرا رسیده می‌توانند برای دریافت خدمات به مراکز واکسیناسیون استان بوشهر مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در رنگ‌بندی جدید کرونایی از ۹ شهرستان آبی و در وضعیت کم‌خطر کرونایی کشور ۲ شهرستان دشتستان و کنگان از توابع استان بوشهر هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در ارزیابی جدید هیچ شهرستان قرمز و در وضعیت خیلی پرخطر کرونایی نیز در استان بوشهر معرفی نشده است.

ملکی‌زاده با اشاره به روند کاهشی ویروس در استان بوشهر ادامه داد: مراجعه‌های سرپایی کاهش‌یافته و به ۲۱۹ نفر رسیده و بستری‌ها نیز از ۲۴۲ به ۱۱۱ نفر کاهش‌یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز نگرانی از جان‌باختگان ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع پیک ششم کرونا در این استان تاکنون ۹۵ نفر جان خود را براثر ابتلا به این ویروس از دست‌ داده‌اند این در حالی است که این آمار در دی‌ ماه تنها یک نفر ثبت‌ شده است.

وی ادامه داد: ۷۴ درصد جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر بالای ۶۵ سال سن داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استان بوشهر ملکی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان