Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای نورالله دلخواه این طرح از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از مهمترین اهداف این پویش، کمک به ارتقای ایمنی ترددکنندگان وسایل نقلیه شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف و استراحت بعد از رانندگی طولانی برای رفع خستگی، افزایش دانش عمومی رانندگی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های این سازمان برای ارتقای فرهنگ ایمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخواه گفت: ۱۲ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در محور‌های مواصلاتی سطح استان آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند تا خدمات لازم را در تمام ساعات شبانه روز به مسافرین نوروزی ارائه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: امیدواریم سال بدون تصادفات و جراحات داشته باشیم و مردم حتماً اطلاعات مسیر خودشان را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند و با آمادگی کامل و اطمینان از آماده بودن وسیله نقلیه خودشان و همراه داشتن تجهیزات ایمنی اقدام به سفر کنند.

دلخواه گفت: ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافر، ۱۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، ۳۴ گشت راهداری فعال در محور‌های مواصلاتی و پایانه‌های مسافری در ایام نوروز امادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای سفرهای نوروزی ایمنی راه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اجرای این پویش به مدت سه روز گفت: گروه هدف این پویش ملی، شامل کودکان زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده تا یک سال پس از زایمان هستند.

وی افزود: خدمات پویش ملی سلامت دهان و دندان در مراکز خدمات جامع سلامت و در دو سطح ارائه می‌شود. معاینه، آموزش بهداشت و وارنیش فلوراید به عنوان خدمات سطح یک در پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی ارائه می‌شود و خدمات سطح دو در مراکز خدمات جامع سلامت تجهیزشده، ارائه می‌شود که شامل ترمیم پالپوتومی (درمان دندان پوسیده و عفونی)، درمان پالپ زنده، جرم‌گیری، حذف دندان عفونی و فیشورسیلنت است.

معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: در این راستا و به منظور خدمت رسانی به گروه هدف بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی سطح یک و دو به گروه هدف دارای دفترچه بیمه روستایی ساکن در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر رایگان است.

وی ادامه داد: خدمات برای این گروه در مراکز شهری توسط وزارت بهداشت تعدیل شده و خدمت ترمیم دندان شش و فیشور سیلنت دندان ۶و۷ تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

میرزائی با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در دنیا شناخته می‌شود، افزود: بدون سلامت دهان و دندان سلامت بدن تامین نمی‌شود

گفتنی است در استان یزد ۷۶ واحد دندانپزشکی ثابت در مراکز خدمات جامع سلامت استان دایر می‌باشد. همچنین در کنار این واحدها، دو موبایل کلینیک سیار هم با کمک‌های دولتی و خیرین آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه