Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ناصر امانی روز یکشنبه در جریان پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران افزود: این آمار را فعلا منتشر نمی‌کنیم تا شهرداری لیست نیروهای خود را که در این دوره جذب شده اند در سامانه شفافیت بارگذاری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از شهردار خواست ۲ ردیف بودجه مربوط به جهاد تبیین که در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران تصویب شده، از بودجه حذف و به پروژه‌های کوچک مقیاس اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و انتقاد از اختصاص ردیف بودجه به جهاد تبیین عنوان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران ۲ ردیف مصوب در این خصوص داریم که یک ردیف به عنوان تبلیغ و تبیین گفتمان انقلاب با بودجه ۵ میلیارد تومان و ردیف دیگر برای حمایت از چهره‌های موثر جبهه انقلاب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان است که پیشنهاد می شود این ۲ ردیف حذف شود.

امانی پیشنهاد کرد که این ۲ ردیف بودجه به احداث پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در مناطق جنوب تهران اختصاص داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با بیان اینکه رسانه ملی از شفافیت شهرداری های کوچک برای انتشار فیش های حقوقی شهرداران قدردانی کرده است، اظهارداشت: شورای شهر تهران مصوبه‌ای دارد که بر اساس آن باید مزایده‌ها و مناقصه‌ها سفرهای خارجی و فیش حقوقی در شهرداری منتشر شود.

به گفته وی، بارها رئیس کمیته شفافیت شورا در خصوص به روزرسانی نشدن سامانه شفافیت تذکر داده است اما همچنان این سامانه به روز رسانی نشده است.

وی از شهردار تهران خواست نسبت به بارگذاری اطلاعات برای این سامانه اهتمام داشته باشند.

امانی همچنین اقدام عربستان سعودی مبنی بر گردن زدن ۸۱ نفر در یک روز را محکوم کرد و اظهار داشت: تعدادی از رسانه‌ها اعلام کردند که ۴۱ نفر از این افراد از شیعیان کشور عربستان بودند.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر شهر تهران ۲ ردیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، انسیه خزعلی در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد، افزود: این دوره برای بیدار سازی والدین نسبت به خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.   او با بیان اینکه باید به پرورش توجه شود و ما تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم، از شرکت کنندگان خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.   این مسئول تاکید کرد: در این قرارگاه‌ها راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه دهید تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه دهید که ما پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.   خزعلی افزود: بعد از شش ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.   معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای دنیا و به خصوص جهان اسلام، تصریح کرد: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی است و برای مقابله با آن، رییس جمهور، جنبش تهعد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.  

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار