Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سردار عزیزاله ملکی در آیین افتتاح ساختمان تازه احداث شده پاسگاه انتظامی دهستان کیسم از بخش مرکزی آستانه اشرفیه اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از مطالبات مهم مردم است که خیرین امنیت ساز با مشارکت خود نقش موثری در این خصوص دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در این استان ۷۴ هزار متر مربع ابنیه انتظامی از محل اعتبارات بودجه سازمانی انتظامی و خیرین امنیت ساز در حال احداث است یادآور شد: با اجرای چنین ساختمان‌هایی تلاش می‌شود تا شان و منزلت مردم و مراجعه کنندگان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان در ادامه ضمن قدردانی از کلیه خیرین امینت ساز و همچنین کلیه عوامل در جهت احداث ساختمان جدید پاسگاه انتظامی دهستان کیسم  اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های کلیه عوامل انتظامی و خیرین امنیت ساز بتوانیم هرچه بهتر جوابگوی مردم مناطق مختلف شهری و روستایی در جهت ایجاد امنیت و آرامش باشیم.

پاسگاه انتظامی دهستان کیسم آستانه اشرفیه در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۲۱ متر مربع و با زیربنای ۲۴۱ مترمربع احداث به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

برای احداث این ساختمان حدود ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمانی انتظامی و همچنین کمک های خیرین امنیت ساز هزینه شده است.

دهستان کیسم بخش مرکزی آستانه اشرفیه دارای ۱۷ روستاست. شهرستان  آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده و با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه گیلان انتظامی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه گیلان انتظامی آستانه اشرفیه گیلان انتظامی خیرین امنیت ساز آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود

ایسنا/گیلان شهردار رشت، یکی از کارهای مهم در دست اقدام مدیریت شهری را تعیین تکلیف زباله سوز رشت دانست و گفت: چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود.

رحیم شوقی امروز، هشتم اردیبهشت ماه در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا در محل لندفیل سراوان رشت،با تاکید بر مطلب فوق گفت: چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود و لذا جلسات متعددی را در سطح ملی و با حضور معاونان رئیس جمهور برگزار کردیم تا این موضوع را به نتیجه برسانیم. مقرر شد از تسهیلات صندوق توسعه برای راه اندازی کارخانه زباله سوز استفاده شود که فرایند سه تا چهار ساله دارد.

وی با بیان اینکه در کنار زباله سوز، پیگیر لندفیل جدید استان هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر بنای شهرداری مدیریت وضعیت موجود در سراوان است که با پوشش بخش نهایی در حال انجام است.

شهردار رشت با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی لندفیل سراوان اظهار کرد: سراوان تا دو سال گذشته محل دفن زباله شهر رشت و شهرهای اطراف در پهنه مرکزی استان گیلان بود، اما از آبان ۱۴۰۱ پروژه بهسازی لندفیل سراوان را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه وسعت لندفیل سراوان پس از ۴۰ سال دفن زباله به ۱۸ هکتار رسیده بود، افزود: زباله ها دره ای به عمق ۱۰۰ متر را پُر و تبدیل به تپه کرده بودند، اما امروز ۱۴ هکتار از این لندفیل را پوشش دادیم و دارای فضای سبز قابل قبولی شده است.

شهردار رشت پوشش چهار هکتار باقی مانده از لندفیل سراوان را در دست اقدام توسط پیمانکار دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از معضلات لندفیل سراوان، شیرابه است؛ با پیمانکار قبلی تصفیه خانه شیرابه به نقطه مطلوبی نرسیدیم و لذا با دستور استاندار و پیگیری اعضای شورای شهر، اقدام به تعیین تکلیف قضایی این موضوع کردیم و پرونده به جاهای خوبی رسیده است.

شوقی ادامه داد: همزمان با پروژه بهسازی لندفیل، برای اصلاح تصفیه خانه فعلی فراخوان اعلام کردیم که تا پایان اردیبهشت ماه تکلیف پیمانکار جدید نیز مشخص می شود تا بتوانیم شیرابه را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه پوشش دادن بخش اعظم زباله های دپو شده تاثیر مثبتی بر کاهش تولید بوی نامطبوع داشته است، خاطرنشان کرد: مشکل بو کاملا از بین نرفته و در صورت پوشش چهار هکتار باقی مانده در بازه زمانی مشخص، مشکل بوی بد نیز مرتفع می شود. با انجام سمپاشی های دوره ای درصدد کنترل مگس و حشرات موذی نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم منطقه را به حداقل برسانیم.

شوقی یکی از مباحث مبتلابه لندفیل‌ها را گاز متصاعد شده از آن دانست و بیان کرد: در لندفیل سراوان، لوله هایی را برای استخراج این گازها تعبیه کردیم و درصدد استحصال و بهره برداری از آن هستیم و در این باره با سرمایه گذاران هم صحبت شده است.

شهردار رشت یکی از دغدغه های کارخانه های زباله سوز را فیلترهای خروجی آنها دانست و یادآور شد: شرکت طرف قرارداد با شهرداری رشت، زباله سوزهای نوشهر و تهران را به بهره برداری رسانده و توانسته‌ استانداردهای محیط زیستی را نیز اخذ کند؛ کارخانه زباله سوز ساری نیز پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه