Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حسن عبدلیان پور، در نشست خبری با اشاره به عملکرد مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: تفاهم نامه‌های مختلفی از ابتدای امسال با ارگان‌های مختلف از جمله پلیس و یکی از شرکت‌های خودروسازی جهت امور کارشناسی و حقوقی، منعقد شد.

وی افزود: خدمات معاضدتی به زائران را به عنوان پایلوت در شاهچراغ انجام دادیم که این موضوع در قم و مشهد هم پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدلیان پور با اشاره به عضویت ۳۰ هزار و ۶۷۲ وکیل در مرکز وکلای قوه قضائیه گفت :۸۱ هزار و ۲۹۰ داوطلب هم در آزمون وکالت امسال شرکت کردند که از این تعداد، ۷ هزار و ۱۲ نفر قبول شدند و نتایج تا پایان سال، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام آزمون وکالت اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، اواخر فرودین انجام می‌شود.

عبدلیان پور در خصوص برگزاری آزمون فوق العاده گفت: به دلیل اینکه نهاد موازی ما آزمون در سال جاری برگزار نکرد و بع دلیل درخواست‌های مکرر داوطلبان، آزمون فوق العاده ای در ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود و مجوزهای قانونی آن را نیز اخذ کردیم.

وی افزود: ۱۴۳ هزار و ۴۳۴ کارشناس در مرکز ما عضو هستند .۶۱ هزار و ۱۲۷ داوطلب هم در آزمون کارشناسان رسمی امسال ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۵ هزار و ۵۰ نفر قبول شدند، اعلام نتایج این آزمون هم سال آینده اعلام می‌شود.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه افزود: مرکز ما اقدام به راه اندازی و به وجود آوردن سامانه ۱۵۱۵ کرد که نطام ارجاع عادلانه کارشناسی نام دارد. ریاست قوه قضائیه هم تأکیدات ویژه ای در رابطه با ساماندهی کارشناسی داشت‌.

عبدلیان پور ادامه داد: ناکارآمدی و ضعف در اجرای عادلانه پرونده‌ها به کارشناسان، اطاله دادرسی، اختلاف فاحش در گزارشات کارشناسی از جمله موارد مهمی بود که نیاز به ساماندهی داشت.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 5445662 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز وکلای قوه قضائیه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه آزمون وکالت شهرداری تهران شورای شهر تهران گردشگری آموزش و پرورش ترافیک نوروز پلیس راهور پلیس فتا دادستانی تهران وزارت آموزش و پرورش موزه بازنشستگان چهارشنبه سوري شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کارشناسان رسمی عبدلیان پور قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس