Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد منتظر حجت صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: پخش روزانه فیلم سینمایی و دو سریال نوروزی تلویزیونی از تولیدات مرکز گلستان در کنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و کلیپ بهاری دیگر ارمغان شبکه گلستان در نوروز باستانی ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سریال‌ها در ایام تعطیلات نوروز یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های مردم کشورمان محسوب می‌شوند، افزود: از چندین ماه قبل گروه‌های فیلمبرداری متعددی شروع به تولید سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ کردند و در ایام نوروز سریال طنز «تاکسی خنده»، سریال ۱۳ قسمتی توریست و یک فیلم بلند داستانی طنز با موضوعات اجتماعی با درون مایه‌ای شاد و مفرح با عنوان «پس کی بریم خواستگاری» را از شبکه استانی گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان تاکید کرد: سیمای گلستان با مستند ۱۳ قسمتی «کوله گرد»، «نسیم بهاری» از ساعات پایانی سال۱۴۰۰ به مدت ۳۰۰ دقیقه، با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان، ارتباط بخش‌های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می‌رود.

منتظر حجت گفت: همچنین ویژه برنامه کودک « یه آسمون ستاره» که جای خود را بین خانواده‌ها و به ویژه کودکان باز کرده است، مسابقه «مسیر طلایی» ۱۴ برنامه ۱۳ دقیقه‌ای و مسابقه «برگ برنده» ۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از دیگر برنامه‌های شبکه گلستان در ایام نوروز خواهد بود.

وی در خصوص برنامه‌های معاونت صدای فارسی و ترکمنی صدا و سیمای مرکز گلستان تصریح کرد: رادیو گلستان هم با ویژه برنامه‌های  سال تحویل با عنوان « صدای پای بهار»  که قبل از ساعت تحویل سال نو با آخرین اخبار و اطلاعات همراه با آموزش و تا دقایقی بعد از سال تحویل با ویژه برنامه « سال گردشی»  لحظات شاد و مفرحی را همراه با آخرین اطلاعات و موضوعات روز و شرایط کرونایی به سمع بینندگان همیشه همراه می‌رساند.

وی از برنامه های ایام نوروز این معاونت  از جمله «گلستان بهاری» به عنوان برنامه صبحگاهی و «بهار در گلستان» برنامه عصرگاهی نام برد و افزود: گلستان بهاری عنوان برنامه صبحگاهی رادیو گلستان است که به صورت زنده در ایام نوروز هر روز صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۲، بهار در گلستان عنوان برنامه‌ای است که به صورت زنده عصرها در ایام نوروز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ شنوندگان همیشه همراه رادیو را همراهی می‌کند.

وی از دیگر برنامه های رادیو گلستان  در ایام نوروز به برنامه‌های «گشت و گذار»، «آوای اقوام» «نوروز در روستا » و «پنج دری» اشاره کرد و گفت: رادیو ترکمنی برون مرزی نیز همچون سال‌های قبل برنامه‌های مفرح و ویژه‌ای برای شنوندگان خود در خارج از کشور آماده پخش دارد  و از جمله ویژه برنامه «بهار ترکمن ( بهار بایرامی)» لحظه تحویل سال نو از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۹ اسفند همراه با پخش پیام تبریک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وهمچنین ویژه برنامه «یازاولکاسیندان (جشن بهار)»  در ۱۳ روز عید مهمان هموطنان داخل کشور و شنوندگان کشور «چشمه ایمان»، «خانه و خانواده» «گوهر جوانی»، «در آینه شعر»، «نغمه‌ها»، «اخبار و تفاسیر» و ... برای هموطنان داخل استان و کشور روی آنتن می‌رود.

منتظرحجت همچنین به ویژه برنامه‌های معاونت خبر اشاره کرد و گفت: معاونت خبر مرکز نیز با اطلاع‌رسانی، تولید و پخش ۲۵ گزارش موضوعی نوروزی، ۱۰ مستند گزارشی در قالب جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم اقوام مختلف استان ویژه نوروز، فرهنگی و صنایع دستی، نظارت بر حسن اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا  برنامه گفتگوی ویژه خبری، تهیه و ارسال اخبار تولیدی تلویزیونی و رادیویی به تهران و شبکه‌های سراسری را در ایام نوروز تدارک دیده است.

وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت‌ها نیز در خصوص نوروز به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اعم از دو انیمیشن طنز با نام «آقای فلان»، سه دوربین مخفی«خندیش»، ۳۰ کلیپ «نوروزگان»، سه برنامه کمیک موشن «کهکشان ۱۴۵۰»،  پنج کاریکاتور با برند «آمپول»، کمیک موشن «جای پای سرو»، چهار کلیپ «بهارخوانی»، دو موشن گرافیک «نوروز» در مورد کرونا و سفر، سه موشن‌گرافیک «اینور و اونور» نوروز در استان، پنج  پوستر، سه اینفوگرافیک و ایجاد صفحه ویژه نوروز در وب سایت مرکز و ... از واحدهای صدا، سیما و خبر را در این ایام بارگذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز گلستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان صدا و سیما گلستان گرگان نوروز 1401 عید نوروز رادیو گلستان سیمای گلستان ایام نوروز مرکز گلستان ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او