Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:01:03 GMT

بابویی، رییس فدراسیون دانش‌آموزی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۵۴۰

بابویی، رییس فدراسیون دانش‌آموزی شد

حسین بابویی با کسب ۴۰ رای برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس فدراسیون دانش آموزی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش آموزی در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شد.

از پنج نفری که به منظور تصدی پست ریاست ثبت نام کردند در نهایت حسین بابویی، رییس فعلی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، فرشید ارمیان، رییس پیشین فدراسیون دانش‌آموزی، محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و نیز حمیدرضا صائبی، معاون مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش تایید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت اما تنها حسین بابویی و فرشید ارمیان به عنوان نامزدهای نهایی در این انتخابات شرکت کردند که در پایان با کسب رای ۴۰ رای به عنوان رییس فدراسیون دانش آموزی انتخاب شد و ارمیان توانست ۱۲ رای کسب کند.

در این مجمع انتخاباتی، صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان رییس مجمع، سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

تعداد اعضای حاضر در مجمع ۵۲ نفر بود و حد نصاب تشکیل مجمع ۳۵ و حد نصاب رای منتخب ۲۷ نفر اعلام شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش‌آموزی برای سومین بار با تعویق زمانی روبرو شد. پیش تر قرار بود به ترتیب مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش آموزی ۱۳ دی، ۲۵ دی‌ و چهارم اسفند سال ۱۴۰۰ در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شود که این امر به دلایل مختلف محقق نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون دانش آموزی فدراسیون دانش آموزی مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ مردم و دانش آموزان با گذران یک روز خوش آب و هوا در دل جنگل منحصربه فرد فندقلو، اوقات آرامبخش و خاطره انگیزی را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی