Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه لبنانی المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که در حمله موشکی به اربیل مقرهای موساد هدف قرار گرفته است و در آن به هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی حمله نشده است.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که حمله به اربیل به واسطه موشک های بالستیک نقطه زن انجام شده است و پایگاه موساد را به طور دقیق هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تاکید کردند که مقر موساد در تفرجگاه صلاح الدین منهدم شده و برخی از مزدوران حاضر در این مقر کشته و زخمی شده‌اند.

این منابع همچنین تاکید کردند که هیچ تاسیسات یا مرکز عراقی و یا آمریکایی در اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار نگرفته است.

برخی منابع عراقی و آمریکایی تلاش کرده‌اند که این حمله را به ایران نسبت بدهند درحالی که هنوز هیچ موضع گیری رسمی از سوی ایران در این باره اتخاذ نشده است. 

المیادین در عین حال تاکید کرد: عملیات علیه موساد هیچ ارتباطی با عملیات اخیر اسرائیل در سوریه ندارد و پاسخ ایران به شهادت دو تن از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به واسطه تجاوز اسرائیل در زمان مناسب داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نیمه شب شنبه، مناطقی در اقلیم کردستان از جمله اطراف کنسولگری در دست ساخت آمریکا در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفت. به گفته مقامات عراقی و آمریکایی این حملات تلفات جانی نداشت.

یک مقام آمریکایی نیز به خبرگزاری رویترز  گفت که حمله موشکی به شهر اربیل، هیچ تلفاتی در میان سربازان آمریکایی نداشته است.

کانال صابرین نیوز هم گزارش داد که دو مرکز آموزشی جاسوسی موساد در شمال عراق هم هدف حملات موشک‌های بالستیک قرار گرفتند.

این کانال خبری از برخی منابع نقل کرد که آژیر خطر در سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد هم به صدا درآمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حضور مستشاری ایران در سوریه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد خبر 847231 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایران و چین حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم