Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:52:51 GMT

افشای خصوصیاتی جدید از شیائومی ۱۲ اولترا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۶۳۴

افشای خصوصیاتی جدید از شیائومی ۱۲ اولترا

بسیاری از مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا در حال حاضر در منتشر شده اند و حتی دیروز تصاویری افشا شدند که بخش‌هایی از طراحی این گوشی هوشمند را فاش می‌کرد.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا اطلاعات افشا شده جدید، بیشتر در مورد باتری و شارژ این گوشی هوشمند مرتبط است. این گزارش حاکی از آن است که پرچمدار آتی شیائومی شارژدهی خود را به ۱۲۰ وات محدود می‌کندر و دارای باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیائومی ۱۲ پرو اگرچه از شارژر سریع ۱۲۰ واتی این شرکت پشتیبانی می‌کند، اما باتری آن قدرت کمتری دارد و ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این ظرفیت شیائومی ۱۲ اولترا قابل توجه و کافی به نظر می‌رسد، اما با ظرفیت باتری کوشی می ۱۱ اولترا که ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بود اختلاف کمی دارد.

شیائومی دسامبر سال گذشته از سه پرچمدار جدید خود رونمایی کرد، اما وضعیت نسخه اولترا این نسخه از گوشی در ابهام قرار داشت. اگرچه هنوز تاریخ رسمی عرضه این گوشی مشخص نشده، اما شایعات نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد آن را در اواخر نیمه دوم سال ۲۰۲۲ رونمایی کند.

بیشتر بخوانید

گوشی +Redmi Note ۱۱ Pro مشابه مدل چینی است

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی 12 گوشی هوشمند شیائومی ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

بیشتر بخوانید: ماجرای مرگ مرموز زن میانسال در حمام خانه‌اش

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229110 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • تصاویری جالب از بازدید یهودیان اولترا ارتدوکس اسرائیل از موشک ایرانی
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16