Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال از دربی پیش روی تهران به‌عنوان حساس‌ترین دربی که به یاد دارد، نام برد. - اخبار ورزشی -

محمد نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و استقلال توانست از این خوان به سلامت عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت در این بازی خیلی خوب کار کرد، ولی این استقلال بود که موفق شد با تیزهوشی امیرحسین حسین‌زاده سه امتیاز بازی را کسب کند. استقلال لیاقت قهرمانی را دارد و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: سیلوا نیز با توجه به اینکه اولین بازی‌اش برای استقلال بود، خیلی خوب ظاهر شد و نمره قبولی گرفت و فکر می‌کنم این بازیکن در دربی خیلی به کار استقلال بیاید. در این بازی با توجه به غیبت دانشگر و چشمی او را خیلی لازم داشتیم. این شرایط نشان می‌دهد که خط دفاع استقلال بعد از جدایی مرادمند و یزدانی وظایفش را خوب اجرا می‌کند و خیلی جای نگرانی نیست. در خط حمله البته غیبت رودی ژستد احساس شد. با اینکه این بازیکن خیلی گل نمی‌زند، ولی در جهت اهداف تیم خیلی مثمرثمر کار می‌کند.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره دربی روز پنجشنبه و تقابل سرخابی‌های پایتخت برگزار شود، تصریح کرد: این بازی می‌تواند بازی خیلی خوبی باشد. پرسپولیس این بازی برایش خیلی مهم است و فکر می‌کنم پرسپولیس در این دربی با ترس و استرس وارد زمین می‌شود. استقلال تاکنون در لیگ بدون باخت بوده است و الان نیز شش امتیاز بالا‌تر دارد و با وضعیت روحی مناسبی در این بازی حاضر می‌شود. فکر می‌کنم اگر بچه‌ها تمرکز‌شان را حفظ کنند، استقلال می‌تواند در این دربی به یک پیروزی پرگل دست یابد.

نوری با اشاره به فاصله شش امتیازی بین تیم‌ها،‌ درباره استراتژی پرسپولیس ابراز داشت: پرسپولیس باید هر طور که شده در این بازی پیروز شود و اگر شکست بخورد یا مساوی کند، اوضاع برای آن خوب پیش نخواهد رفت. در آن سو استقلال اگر پیروز شود، فاصله تیم‌ها 9 امتیاز می‌شود و دیگر فکر می‌کنم تیم فرهاد مجیدی 90 درصد راه قهرمانی را رفته است. پرسپولیس این استراتژی را دارد که در این بازی بی‌گدار به آب نزد و بتواند استقلال را شکست دهد. البته شکست این استقلال خیلی سخت است، چراکه فعل نباختن در تیم صرف و نهادینه شده است. استقلال به دنبال رکورد جاودانه است و می‌خواهد این رکورد را تا آخر فصل ادامه دهد. فکر می‌کنم این دربی، حساس‌ترین دربی باشد که من تاکنون به یاد داشته‌ام، مخصوصاً برای پرسپولیس.

وی در پایان گفت: بابت برد استقلال به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم که زحمت می‌کشند تا تیم قهرمان شود، تبریک می‌گویم. امسال حق تیم است که یک جام برای هواداران به دست بیاورند. استقلال در جام حذفی نیز مدعی است و می‌تواند دو جام به دست آورد.

جدول لیگ برتر فوتبال| حفظ فاصله 6 امتیازی استقلال با پرسپولیس در آستانه دربیلیگ برتر فوتبال| استقلال با رکوردشکنی به دربی رسید/ دیوار دور آبی‌ها محکم‌تر شد!لیگ برتر فوتبال|‌ پرسپولیس با شکست یک استقلالی به دربی رسید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت پرسپولیس استقلال دربی پایتخت پرسپولیس استقلال فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است