Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:52:32 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۷۶۸

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ با ۱۸۰ تومان افزایش نسبت به شنبه ۲۶ هزار و ۱۸۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات امروز با ۱۹۵ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ شنبه به ۲۸ هزار و ۵۶۵ تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در نیمه اول معاملات امروز یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز شنبه ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان بود. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز شنبه تغییری نداشت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه با یک هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز شنبه به یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان رسید.

  هر گرم طلای ۱۸ عیار پنجشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار  شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار  امروز یک میلیون و 219 هزار تومان یک میلیون و 222 هزار تومان یک میلیون و 223 هزار تومان

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه در شروع معاملات انواع سکه  قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز سکه امامی 12 میلیون و 150 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 330 هزار  تومان طرح قدیم 12 میلیون تومان 12 میلیون تومان 12 میلیون و 50  هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 450  هزار تومان دو میلیون و 450 هزار تومان دو میلیون و 450  هزار تومان

 

قیمت ارز امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز شنبه ۱۸۰ تومان افزایش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۹۵ تومان افزایش نسبت به روز شنبه به ۲۸ هزار و ۵۶۵ تومان رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۱۲۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۳۲۹ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز دلار 25 هزار و 830  تومان 26 هزار تومان 26 هزار و 180 تومان یورو 28 هزار و 450 تومان 28 هزار و 370 تومان 28 هزار و 565 تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا هم در نیمه اول معاملات امروز تومان افزایش نسبت گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به آخرین نرخ تومان 12 میلیون یک میلیون دو میلیون ۱۲ میلیون تومان رسید هزار تومان شنبه قیمت ۱۸۰ تومان روز شنبه قیمت سکه امروز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در نخستین روز کاری هفته شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۳۸ (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۹۹,۷۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۱۶۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۲۳۲ (چهل و هفت هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۳۲ درصدی، از ۸۰,۳۲۷ (هشتاد هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان به ۷۷,۷۵۰ (هفتاد و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله ای با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۰۳۴ (دوازده هزار و سی و چهار ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۱۴ درصدی، از ۴۷,۳۸۵ (چهل و هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان به ۴۵,۵۰۰ (چهل و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۱.۷۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰,۶۵۰ (چهل هزار و ششصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

همچنین دینار عراق با کاهش ۲.۱۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۷ (چهل و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳