Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:09:28 GMT

خدمات سرور مجازی نوین هاست

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۷۹۱۴

خدمات سرور مجازی نوین هاست

نوین هاست ارائه دهنده و میزبانی سرویس‌های مجازی، اختصاصی و هاست و دامنه می‌باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام نوین هاست، در خصوص فعالیت هایی چون بایننس(ارز های دیجیتال)، فارکس، ثبت نام خودرو، پی‌پال، بورس و در زمینه های مختلف خدمات ارائه می‌دهد که  ارائه هر کدام از سرویس ها وابسته به نوع کاربری شما می‌باشد، توضیحات تکمیلی در ادامه با نوین هاست:

سرور مجازی بورس

در مورد خرید  سرور مجازی برای فعالیت در بورس شما دسترسی به سرعت بالایی  از اینترنت دارید و می‌توانید فعالیت خود را شروع نمایید در نظر داشته باشید برای انجام یک معامله ممکن هست افراد دیگری  در انتظار  برای انجام خرید و فروش باشند و اهمیت تهیه سرور برای شما در اینجا مشخص می‌شود به دلیل اینکه حتی میلی ثانیه ها نیاز از اهمیت بالایی برخورد دار است و پیشنهاد نوین هاست، سرور مجازی ایران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور مجازی فارکس

سرویس دیگری که در مورد آن می‌خواهیم توضیح دهیم، برای کار با فارکس می‌باشد" فارکس برخلاف بورس هیچ بازار فیزیکی متمرکزی ندارد و بزرگترین بازار مالی جهان هست و کاربران برای خرید و فروش سهام باید از طریق شرکت های کارگزاری خارجی اقدام به خرید و فروش کنند.

به دلیل محدودیت‌هایی که برای استفاده کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها است  باید از IP کشورهای  دیگر  و سرور مجازی تهیه کنند و پیشنها د ما سرور مجازی آلمان و فرانسه به دلیل پینگ تایم پایین می‌باشد.

سرور مجازی برای خدمات ارزی

در مورد نحوه کار کردن با پی پال که یک سیستم مالی است همچنین یکی از امن ترین ابزارها برای پرداختهای آنلاین ارزی در اینترنت است که به خاطر دقت، سرعت نقل و انتقال مستقیم پول و سادگی استفاده از محبوبیت و گستردگی زیادی برخوردار است که دارندگان آن می‌توانند از اکثر فروشگاه‌های اینترنتی خارجی خرید کنند، حواله ارزی به حساب دیگری داشته باشند و همچنین حواله دریافت کنند و کافی است که شما یک آی‌پی خارج از کشور برای انجام کار خود  تهیه نمایید.

سرور مجازی ارز های دیجیتال

خدمات دیگری که نوین هاست ارائه می‌دهد سرور مجازی برای کار با بایننس و ارز های دیجیتال می‌باشد مثل: کوکوین، کوین بیس، کوین ایکس خرید و فروش سهام و ارز انجام دهید که با استفاده از سرور مجازی می‌توانید با انواع سایت های بین‌المللی فعالیت داشته باشید بدون آن که آی‌پی شما مشخص شود البته در نظر داشته باشید که آی‌پی شما باید ثابت باشد و تا زمانی که سرویس خود  را به طور متوالی تمدید نمایید آی‌پی به صورت ثابت و اختصاصی در اختیار شما خواهد بود.

میزبانی سایت های پر بازدید

از دیگر موارد استفاده از سرورهای مجازی، استفاده از آن ها برای میزبانی سایت های پر بازدید می باشد. برای سایت هایی که بازدید کننده بالایی دارند یا خدمات خاصی مانند آموزش آنلاین از طریق وب سایت خود ارائه می دهند و هاست معمولی پاسخگوی نیازهای آن ها نمی‌باشد. سرور مجازی گزینه ای مناسب برای میزبانی از این سایت ها می باشد. سرور مجازی نوین هاست در دو حالت سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج در وب سایت  www.novinhost.org قابل ارائه می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوین هاست سرور مجازی سرور مجازی ایران خرید و فروش سرور مجازی نوین هاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند.

وی افزود: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس‌جمهور گفت: شناخت ظرفیت‌های آفریقا بسیار مهم است. به رغم تحریم‌ها و تهدیدها جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های بسیاری در این مدت داشته و می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فن‌آور نامید.

رئیسی تصریح کرد: شناخت پیشرفت‌ها و دستیابی‌های جمهوری اسلامی ایران به فناوری‌های نوین بسیار مهم است.  

وی عنوان کرد: همکاری با قاره آفریقا از ابتدای انقلاب مورد تاکید امام بزرگوار ما بود و در این سالها نیز رهبری فرزانه نیز همواره بر کار با آفریقا تاکید کردند.

رئیسی اظهار داشت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی کارآمد در آفریقا وجود دارد اگرچه غرب اینگونه تبلیغ می‌کند که تنها خودشان دستیابی به فناوری نوین و خلاقیت دارد اما باور ما این است که استعداد و توانایی آفریقا از مغرب زمین چیزی کم ندارد و می‌تواند به بسیاری عرصه‌ها دست یابد.

ادامه دارد...

 

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید