Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:56:58 GMT

توزیع اعتبارات به تناسب ظرفیت شهرستان‌ها انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۰۷۱

توزیع اعتبارات به تناسب ظرفیت شهرستان‌ها انجام می‌شود

داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ در اوایل سال آینده جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها را برگزار کرده و توزیع اعتبارات را به تناسب ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شاخص‌های توسعه هر منطقه انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه در بخش راه، راه آهن، فرودگاه، آب، برق و گاز در اولویت اصلی توزیع اعتبارات قرار دارد و در کنار آن تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت عمران و آبادانی شهرها و روستاها به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در مشگین‌شهر توسعه باغات با اصلاح و نوسازی ارقام جدید و اقتصادی کردن این ظرفیت بی‌نظیر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در کنار باغداری، بخش گردشگری از توانمندی‌های خوبی در مشگین‌شهر برخوردار است که سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند سودآور باشد.

شایقی اختصاص اعتبار برای تکمیل مطالعات سد اهل ایمان، آبرسانی به اراضی ارشق از پایاب سد سبلان، تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر و تأمین آب شرب روستاها را از اولویت‌های اصلی برشمرد.

وی افزود: سعی می‌کنیم تا در سال آینده به تکمیل مجتمع آبرسانی شهید سلیم‌زاده و شهید بنی‌هاشم در مشگین‌شهر منابع مورد نیاز تأمین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص اعتبارات خوب از محل سفر رئیس جمهور به طرح‌های راهسازی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از نیمی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به طرح‌های بزرگراهی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص یافته و در کنار آن بنیاد مسکن نیز طرح‌های هادی را اجرایی و عملیاتی می‌کند.

کد خبر 5445323

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل توزیع اعتبارات شهرستانها راه آهن فرودگاه پروژه های نیمه تمام گردشگری مشگین شهر سرمایه گذاری آبرسانی بزرگراه آب شرب بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری جهاد تبیین اردوهای راهیان نور شیوع کرونا مشهد ایلام خراسان رضوی گرد و غبار مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری