Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای درباره مذاکرات هسته‌ای به تیم مذاکره‌کننده تأکید کردند که اکنون که بحران اوکراین نیاز غرب را به عرصه انرژی ایران افزایش داده است، نباید بدون توجه به خواسته‌های به حق ایران، نیاز آمریکا به کاهش قیمت نفت تأمین شود.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۶۰ نماینده مجلس در مورد مذاکرات هسته‌ای را به شرح زیر قرائت کرد:

«از تیم مذاکره‌کننده کشورمان می‌خواهیم که در مذاکرات وین خود را محدود به ضرب‌الاجل‌های ساختگی غرب ندانند و با ایستادگی جهت حفظ منافع ملی و مطالبات اصلی و حفظ خطوط قرمز، اهداف اعلامی را بدون فوت وقت پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که بحران اوکراین نیاز غرب را به عرصه انرژی ایران افزایش داده است، نباید بدون توجه به خواسته‌های به حق ایران، نیاز آمریکا به کاهش قیمت نفت تأمین شود.

از هیئت محترم مذاکره‌کننده می‌خواهیم که اخذ تصمیم کافی اقتصادی، فنی و سیاسی از طرف آمریکایی بابت عدم تکرار خروج غیرقانونی کشور از توافق را با جدیت پیگیری کند. حفظ عناصر اساسی برنامه هسته‌ای کشورمان در داخل، قوی‌ترین تصمیم برای تکرار نشدن خطای آمریکا در بدعهدی است. البته لازم است جبران خسارات آمریکا به مردم پیگیری شود. رفع تحریم‌ها باید جامع و موثر باشد. رفع بخشی از تحریم‌ها یا رفع تحریم‌ها صرفا روی کاغذ، تأمین‌کننده منافع ملی ما نیست.

مصوبات علاوه بر حقوقی بودن باید حقیقی هم باشد. اتکاء به بهانه‌هایی مثل داشتن موارد غیرهسته‌ای یا غیربرجامی بودن عناوین تحریمی را پذیرفتنی نمی‌دانیم. مجلس ضمن تأکید بر چارچوب‌های قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها، هر توافقی را از منظر انتفاع اقتصادی ایران و احقاق حقوق از دست رفته ملت دنبال می‌کند و با اصرار به مکانیسم ماده هفت این قانون تکرار محدودیت در برنامه هسته‌ای بومی و صلح آمیز کشورمان را بدون رفع اثربخشی تحریم‌ها را رد می‌کند.»

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران اوکراین صادرات گاز روسیه به اروپا مذاكرات وين مذاكرات هسته اي آمریکا مذاکرات هسته ای نفت تحریم ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!