Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان رئال مادرید بعد از حذف پاری سن ژرمن در یک مهمانی شام صعود به دور بعد را جشن گرفتند.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، رئال مادرید هفته گذشته توانست در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن کامبکی فوق العاده داشته باشد و در حالی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه دو بر صفر عقب بود در نهایت با پیروزی سه بر دو به دور بعد مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شادی زیاد بازیکنان رئال مادرید در داخل و خارج از زمین مسابقه شد و حال مارکا گزارش کرده است که بازیکنان رئال بعد از این پیروزی در یک مهمانی شام صعود به دور بعد را جشن گرفته اند. بنا به ادعای نشریه اسپانیایی، بازیکنان رئال نظیر مودریچ، کورتوا، مارسلو، میلیتائو و... به همراه خانواده های خود به رستورانی در مادرید رفته و این برد بزرگ را جشن گرفته اند. 

نمایی از جشن خانوادگی بازیکنان رئال مادرید

 

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود حمله استقلال به رکورد پرسپولیس؛ آبی ها فقط 14 امتیاز دیگر می خواهند نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد