Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:20:26 GMT

رشد ۱۳۴ درصدی حوادث چهارشنبه سوزی سال گذشته در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۲۳۲

رشد ۱۳۴ درصدی حوادث چهارشنبه سوزی سال گذشته در گیلان

دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: همه پرسنل اورژانس گیلان برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموع مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال ۶۸ نفر بوده‌اند، گفت: در مقایسه با سال ۹۸ شاهد رشد ۱۳۴ درصدی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس گیلان به علت افزایش آمارها در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال ۹۸ و تبلیغات انجام شده شهروندان کمتر در اجتماعات چهارشنبه آخر سال حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به مأموریت‌های انجام شده از سوی اورژانس از ابتدای امسال تاکنون، افزود: مجموع مأموریت‌های اورژانس گیلان تاکنون ۱۰۲ هزار و ۳۳۸ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه شال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است.

اسدی با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های امسال اورژانس در زمینه کووید ۱۹ نیز هشت هزار و ۲۵۴ مورد بوده است، ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش شاهد هستیم.

کد خبر 5445711

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان اسدی اورژانس گیلان چهارشنبه آخر سال بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری جهاد تبیین اردوهای راهیان نور شیوع کرونا مشهد ایلام خراسان رضوی گرد و غبار چهارشنبه آخر سال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام