Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناصر امانی ضمن تسلیت شهادت ۴۱ نفر از شیعیان مظلوم و در بند رژیم ددمنش و صفاک آل سعود گفت: در اوج هیاهوی درگیری اوکراین و در حالی که رسانه‌های تبلیغاتی جهان جنایت این رژیم و حامیانش را در یمن و کشتار کودکان و زنان را نمی‌بینند دست به جنایت هولناک زده و در یک روز ۸۱ نفر انسان را وحشیانه گردن زدند که برابر گزارش برخی رسانه‌ها ۴۱ نفر از آنها از شیعیان استان احساء عربستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن محکومیت این جنایت هولناک که نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت است، از خداوند بزرگ مجازاتی که در قرآن کریم وعده داده است برای عاملان و حامیان آن خواستارم.

وی در ادامه با اشاره به دو تذکر خود گفت: تذکر اولم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان و انتقاد از تخصیص بودجه صد میلیارد تومانی به موضوع جهاد تبیین که حتی ایده آن هم توسط خود معظم له مدتی است مطرح شده و مرتب هم بر آن تاکید می‌فرمایند است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما هم در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دو ردیف مصوب داریم که یکی دقیقاً با همین عنوان است؛ ردیف ۱۰۸۲۱۵۹/۱۱ تحت عنوان نهضت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با مبلغ پنج میلیارد تومان و ردیف ۶۱۷۰۲۵۴/۱۱ تحت عنوان حمایت از چهره‌ها و موثرین جبهه انقلاب اسلامی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان. تذکر بنده حذف این دو ردیف و اختصاص آن به پروژه‌های کوچک مقیاس محلات کم برخوردار جنوب شهر تهران است.

امانی عنوان کرد: تذکر دوم به رسانه ملی است. شفافیت موردی در برخی از شهرداری‌های کوچک کشور مثل سبزوار، بیرجند و کرمان رخ داده و صرفاً انتشار فیش حقوقی شهرداران این شهرها اطلاع رسانی عمومی شد و در رسانه ملی از آنان قدردانی کردند. از بقیه شهرداران کشور هم خواست تا اقدامی مشابه انجام دهند است؛ این در حالی است که از ابتدای شروع به کار این دوره درباره ضرورت بروزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران، آقای دکتر صادقی رئیس کمیته هوشمندسازی و شفافیت چند بار در صحن شورا تذکر دادند اما متأسفانه همچنان این سامانه به روزرسانی نشده است؛ در حالی که مصوبه شورا شهرداری را ملزم کرده که قراردادها، مزایده‌ها، مناقصه‌ها، سفرهای خارجی مدیران شهری، دریافتی مدیران شهرداری‌ها، لیست اسامی نیروهای جذب شده و آیتم‌های مختلف را در این سامانه ثبت کنند و در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

این عضو شورا گفت: پس از مدت‌ها پیگیری کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر آمار و لیست نیروهای جذب شده دوره پنجم را به دست آورده است. آقایان ادعا می‌کردند نیرو جذب نکردند و ما تلاش کردیم و یک عدد قابل توجهی آمار و لیست که در آن دوره جذب‌شده به دست آوریم که فعلاً آن را در سامانه شفافیت قرار نمی‌دهیم تا ابتدا لیست نیروهای جذب شده و فیش حقوقی مدیران شهرداری در این دوره در آن سامانه قرار بگیرد و سپس لیست جذب شده نیروهای دوره پنجم را در سامانه شفافیت قرار دهیم تا مصداق این آیه شریفه نشویم که «لم تقولون مالا تفعلون».

بیشتر بخوانید:

شهرداری تهران: سالانه ۶۰۰ هزارنفر در تهران صاحبخانه‌ می‌شوند هنوز قضاوت درباره شورای ششم زود است

47231

کد خبر 1612126

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران جذب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند