Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:26:13 GMT

اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۳۷۶

اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیــــزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا وظیفه خود می‌دانم قدردانی و سپاس تمامی همکاران خود در پلیس شرق استان تهران را تقدیم جامعه عزیز و گرانقدر پزشکی و پرستاران عزیز که در این ایام در کنار مردم و در خدمت به آنها هستند؛ کرده و به آنان اطمینان دهم که پلیس همچون گذشته با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود، قدردان جانفشانی، ایثارگری و تلاش آنان در سنگر خدمت به مردم خواهد بود و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: ماهیت ماموریت های پلیس به گونه ای است که پلیس در هیچ شرایطی نمی تواند نسبت به تامین نظم و امنیت بی تفاوت بوده و روند خدمتگزاری به مردم را تعطیل کنیم اما آنچه در چنین شرایطی لازم است توجه به این نکته ضروری است تا حدامکان از حضور فیزیکی شهروندان در یگان های انتظامی پشگیری شده و با ایجاد و تجهیز زیرساخت ها از سوی پلیس، بسترهای همگانی ارائه خدمات غیر حضوری برای شهروندان فراهم شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بر تشدید و تداوم نظارت بر واحدهای صنفی و پایش های مستمر بر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: از آنجا که بر اساس قانون تشویش اذهان عمومی از طریق پخش اخبار دروغین در فضای سایبری جرم می باشد، بی تردید پلیس با افرادی که به هر شکل بخواهد به شکل نامتعارف و بر خلاف قانون، در حوزه سلامت و بهداشت شهروندان، کوچکترین نا امنی ایجاد کرده و با انتشار اخبار جعلی، آرامش روحی و روانی آنان را به خطر اندازند، قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد. 

عزیزی با تاکید بر برخورد قاطع با مخلان آرامش و آسایش عمومی در چهارشنبه پایانی سال در شرق استان خاطرنشان کرد: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰ باعث ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پانزدهم فروردین ماه در بازداشت قرار می گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ انتقال داده خواهد شد. 

وی با تأکید بر رویکرد پیشگرانه پلیس در اجرای طرح های امنیتی تعطیلات نوروز، با توجه به محدود شدن مسافرت های نوروزی همزمان با شیوع فراگیر ویروس کرونا در سطح کشور گفت: خوشبختانه مردم فهیم استان همواره نشان دادند که ضمن همراهی و همدلی با پلیس، با شعور اجتماعی خود تهدیدات و آسیب های موجود را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شرق استان تهران چهارشنبه آخر سال شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند