Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای توانمندسازی جوانان استان هرمزگان، دوره آموزشی جوشکاری صنعتی برای نخستین مرتبه به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، در راستای توانمندسازی جوانان استان هرمزگان، دوره آموزشی جوشکاری صنعتی برای نخستین مرتبه به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در مرکز شماره یک فنی و حرفه‌ای بندرعباس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره آموزشی که به صورت پودمانی به مدت 6 ماه توسط متخصصان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار می‌شود شامل سرفصل‌های تئوری و عملی جوشکاری در صنعت و همچنین اصول ایمنی و بهداشت جوشکاری است.

در پایان این دوره آموزشی فراگیران با اصول جوشکاری صنعتی با توانایی‌های لازم به صورت تئوری و عملی آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌های آتی این مهارت آموزی با مراجعه به سامانه آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان می‌توانند اقدام به نام‌نویسی کنند.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر وظیفه‌ی ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های استراتژیک صادراتی و مورد نیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را همواره مدنظر قرار داده و سعی داشته است تا به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی و توانمندسازی آنان نقش‌آفرینی کند.

این دوره آموزشی نیز با این هدف برای نخستین مرتبه در استان هرمزگان با بهره‌گیری از دانش متخصصان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در راستای تربیت جوانان ماهر در استان گام‌های مهمی را برداریم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت نفت صنعت هرمزگان ایران اسلامی هرمزگان ایران اسلامی خلیج فارس صنعت نفت هرمزگان شرکت نفت ستاره خلیج فارس جوشکاری صنعتی دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان