Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی صبح امروز در تشریح طرح نوروزی آرامش در بقاع متبرکه استان از راه اندازی کاروان نسیم انتظار در شب نیمه شعبان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع شادی آفرین مذهبی در قالب گروه‌های سرود در امامزاده‌ها و میادین اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی در پیرامون امامزاده‌ها با عنوان قرار دوازدهم و یاوران حضرت مهدی (عج) از طریق خیرین و موقوفات تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۶ بقعه از استان آذربایجان شرقی برای اجرای طرح آرامش بهاری انتخاب شده است که اجرای مراسم سال تحویل نیز در جوار امامزاده‌ها انجام خواهد گرفت.

حسینی بیان کرد: ضریح جدید امامزاده سید حمزه با طرح ضریح امام رضا (ع) در آستانه نیمه شعبان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رونمایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: مناجات خوانی و دعاخوانی، برپایی غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی، غرفه عفاف و حجاب برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، غرفه‌های چند رسانه‌ای و هم‌چنین غرفه عرضه محصولات فرهنگی در قالب خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص نیز، جزو برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

وی گفت: از ۱۵ مبلغ از حوزه علمیه قم و ۳۱ مبلغین بومی برای پوشش دهی به طرح خیمه‌های معرفت دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به وجود ۳۴۵ مدرسه وقفی در سطح استان آذربایجان شرقی افزود: ۲۵۰ اتاق در امامزاده سید محمد نوجه مهر برای اسکان زائرین قرار دارد و هم‌چنین هتلی در جوار امامزاده سید محمد نوجه مهر جلفا احداث خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: در ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ضیافت الهی، برنامه‌های سخنرانی و شاخص قرآنی و هم‌چنین برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه انجام خواهد گرفت.

وی به وجود ۶۰۰ مورد باغ موقوفه در استان آذربایجان شرقی اشاره کرده و افزود: روند احیای باغ‌های موقوفه و کمک به تولید و کشاورزی در راستای لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: عملیات احداث سردخانه ۱۰ هزار تنی مجموعه ارسباران که در سال ۱۳۹۳ که به صورت نیمه تمام بود رها شده بود آغاز شده و امید است پیش از فصل برداشت به اتمام برسد.

وی افزود: تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی، تهیه غذای گرم، تولید ماسک و هم‌چنین ذبح ۳۰۰ قربانی همزمان با شیوع ویروس کرونا بین نیازمندان انجام گرفته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۳۰ وقف جدید در سال جاری به ثبت رسیده است.

کد خبر 5445769

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بسته معیشتی بقاع متبرکه بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری جهاد تبیین اردوهای راهیان نور شیوع کرونا مشهد ایلام خراسان رضوی گرد و غبار اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی امامزاده سید هم چنین خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود