Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@00:25:07 GMT

دعوت از 27 بازیکن به اردوی تیم فوتبال امید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۶۱۲

دعوت از 27 بازیکن به اردوی تیم فوتبال امید

مهدی مهدوی‌کیا 27 بازیکن را به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران از 26 اسفند، در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. بازیکنان دعوت‌شده به این اردو باید ساعت 9 صبح روز پنجشنبه با حضور در هتل آکادمی، خود را به کادر فنی تیم امید معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ورود، از کلیه بازیکنان تست PCR گرفته خواهد شد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

سینا سعیدی‌فر و علیرضا خدابخشی (استقلال تهران)، علیرضا اسدآبادی (استقلال خوزستان)، بلال ارازی و علی پیلارام (پارس جنوبی جم)، علی سبحانی (خوشه طلایی ساوه)، امیرحسین نوری (پرسپولیس تهران)، عرفان شهریاری (پیکان تهران)، مرتضی استکی و میلاد کُر (ذوب‌آهن اصفهان)، آرش مهری بابادی و علیرضا خدائی (سایپای تهران)، عباس مردانی (سپیدرود رشت)، محمدجواد مرادی (شاهین بوشهر)‌، علی پوراسماعیل (شمس آذر قزوین)، دانیال ترکمان (عقاب تهران)، جعفر حسین‌پور (قشقایی شیراز)، محمد رضایی (کیا تهران)، عرفان اکرمی، میثم نامور، سینا عبدالهی، متین پارسا، آرمان رحمانی و امیر شهیم (ماشین‌سازی تبریز)، سامان تورانیان (مس کرمان)، محمد رستمی‌زاد (نود ارومیه) و علی پوردارا (کویت اف‌سی)

این اردو تا روز یکشنبه 29 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فوتبال ایران تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شهر قم طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم «کیا رستمی» جوان خوش‌آتیه و مستعد کشتی کردستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان تمرینات خود را زیر نظر «حمید باوفا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

«رستمی» به دنبال درخشش و کسب عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا در مسابقات بین‌المللی جام شاهد که فروردین ماه امسال به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را دریافت کرد.

این کشتی گیر شایسته کردستانی با تداوم حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران در تلاش است برای تصاحب دوبنده پر افتخار تیم ملی جوانان برای مسابقات جوانان جهان نظر کادر فنی را جلب کرده و در معتبرترین میدان رده سنی جوانان برای کسب افتخار حضور پیدا کند.

کد خبر 6099923

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران