Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:34:11 GMT

هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۶۶۱

هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع موثق در گفتگو با این شبکه اعلام کردند: هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایم و حمله موشکی بامداد امروز ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه پاسداران که اخیراً در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، ندارد.

این منابع افزودند: حمله موشکی بامداد امروز به مقر موساد در اربیل در پاسخ به عملیاتی بود که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شده و از کردستان عراق فرماندهی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع مذکور در این حمله پایگاه موساد هدف قرار گرفته و تعدادی از مزدوران رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند. در این عملیات هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی در کردستان عراق هدف قرار نگرفت و به غیرنظامیان آسیب نرسید.

این منابع تصریح کردند: پاسخ ایران به شهادت دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست اسرائیل در زمان مناسب صورت خواهد گرفت. این حمله می‌تواند حامل پیام مهمی برای طرف‌های غربی باشد که به اشکال مختلف امنیت ایران را تهدید می‌کنند.

بنا به اعلام منابع موثق، ایران درباره امنیت ملی خود با کسی مذاکره و سازش نمی‌کند.

کد خبر 5445906

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران حمله موشکی عراق رژیم صهیونیستی اربیل موساد اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا مسکو ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی عربستان سعودی عراق ولودیمیر زلنسکی واشنگتن ترکیه هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه

از بامداد امروز تاکنون ۲۷ فلسطینی در حمله به منازلی در مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند. بر اساس این گزارش، ۱۰ نفر از این شهدا، کودکان هستند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز امروز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۶۹ نفر نیز مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه