Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-پاکمهر گفت: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به قوت خود باقی مانده و هیچ مخالفتی با آن نشده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید: در این فضا احتمال بروز برخی مشکلات وجود دارد که در صورت برطرف نکردن آنها ممکن است این نوع از مشکلات در آینده افزایش پیدا کند.

او معتقد است در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای سال‌های آتی با مسائلی از جمله تامین منابع کامل اجرای این قانون روبه روبرو هستیم و تلاش می‌کنیم با انتقال منابع این قانون به محل سرانه مانند تعرفه‌های پزشکی مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکمهر می‌گوید: به تازگی پیشنهاداتی در زمینه تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، طرحی، ۸۹ روزه و… از طرف کمیسیون بهداشت و درمان با ستاد ملی کرونا مکاتبه شده است و با توجه به شرایط کرونایی و فعالیت این نیرو‌ها در این بحران نیرو‌های غیر رسمی تبدیل وضعیت شوند تا این موضوع حل شود.

بعد از سالیان متوالی تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شد اما خبرهایی مبنی بر حذف بودجه تعرفه گذاری نیز در کنار آنها شنیده شد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تبدیل وضعیت نیرو‌های مدافع سلامت، پرستاری و سایر مطالبات مانند فوق العاده‌ها از ستاد ملی کرونا پیگیری شده و منتظر نتیجه است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تعرفه گذاری خدمات پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد