Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گسترش استفاده از اینترنت، طبیعتاً تعداد افراد و کاربران سایت‌های اینترنتی نیز افزایش پیدا کرده است. همین موضوع به خودی خود، زمینه را برای سواستفاده افراد سودجو، آماده می‌کند. پس مدیر سایت وظیفه دارد تا بستری امن، برای ایجاد ارتباطی ایمن میان سایت و کاربران فراهم کند. گواهینامه امنیتی SSL، دقیقا همان لایه امنیتی است که بدین منظور استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواهینامه SSL چیست؟

SSL مخفف Secure Sockets Layer و معنای تحت‌الفظی آن لایه سوکت امن است. این لایه بین مرورگر و سرور سایت قرار گرفته و به هکران اجازه دسترسی به اطلاعات را نمی‌دهد.

پس مدیران سایت برای ایمن سازی چنین ارتباطی، باید گواهینامه SSL را بر روی وب سرور سایت خود نصب کنند. چون اطلاعات و داده های یک سایت، بزرگترین سرمایه آن است و کاربران همیشه ترجیح می‌دهند تا از سایت های مطمئن بازدید کنند.

برای آشنایی با انواع گواهی SSL کلیک کنید.

کارکرد گواهینامه SSL

برخی اطلاعات کاربران مانند تراکنش‌های مالی، رمز عبور و نام‌های کاربری حاوی داده‌هایی ارزشمند هستند. در سایت‌های بدون گواهینامه  SSL، امکان دسترسی هکر به چنین اطلاعاتی وجود دارد و می‌تواند از آنها سو استفاده کند.

اما سایت‌های با گواهینامه  SSL، امنیت تبادل داده بین سرورها را حفظ کرده و باعث جلب مشتری می‌شوند. حتی داشتن چنین گواهینامه‌ای، در رتبه‌بندی سایت برای نتایج گوگل هم تاثیر دارد و نرخ تبدیل را بهینه می‌کند.

در سایت‌هایی که از این گواهینامه استفاده می‌کنند، پروتکل اپلیکیشن آنها از HTTP به HTTPS تغییر می‌یابد. البته یک قفل هم در نوار آدرس مرورگر مربوط به سایت ظاهر می‌شود و با استفاده از آن می‌توان داشتن چنین گواهینامه‌ای را در سایت چک کرد.

فواید گواهینامه SSL امنیت و جلب اعتماد کاربران

در زمان خرید محصولات یا خدمات شما اطلاعات متنوعی مانند اطلاعات شخصی و حساب بانکی از سوی کاربر وارد سایت شما می‌شود. استفاده از SSL باعث رمزگذاری این اطلاعات شده و امنیت کاربران شما را در برابر هکرها تضمین کرده و جلوی سواستفاده از این اطلاعات را می‌گیرد.

سئوی سایت

گوگل از سال ۲۰۱۴ رسماً اعلام کرده است که بین سایت‌هایی که گواهی اس اس ال دارند با سایر سایت‌ها تمایز قائل می‌شود تا این سایت‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند و جایگاه سئوی آنها ارتقا پیدا کند. علاوه بر این سایت‌هایی که با https  شروع نمی‌شوند به عنوان سایت‌های غیر امن به کاربران معرفی می‌شوند.

ارتقای جایگاه سایت و اتصال به اپلیکیشنها

اگر یک وبسایت فروشگاهی دارید، کاربر به محض ورود به وبسایت شما و دیدن گواهینامه در می‌یابد که هویت فروشگاه شما مورد تایید مراجع بین‌المللی و معتبر است. همچنین شما برای اتصال به بسیاری از وب‌سرویس‌ها و درگاه‌های بانکی به گواهی SSL نیاز دارید. مانند تلگرام

برای خرید SSL می‌توانید به سایت mobinhost.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید می‌توانید با بخش فروش تیم مبین هاست ۷۲۳۰۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 663813 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است