Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@17:11:08 GMT

ازدواج یک مرد با خواهران سه قلو! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۸۹۲۴

در اتفاقی نادر یک مرد جوان آفریقایی در کشور کنگو به طور همزمان با سه خواهر ازدواج کرد.

مردی پس از اینکه هر سه خواهر به طور همزمان از او خواستگاری کردند، در همان روز با این سه قلوها در کنگو ازدواج کرد.

لوویزو با سه خواهر در منطقه کالهه، در ایالت کیووی جمهوری دموکراتیک کنگو ازدواج کرد، جایی که افراد از نظر قانونی می‌توانند با بیش از یک نفر ازدواج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوویزو گفت که نمی‌توانسته به سه خواهر - ناتاشا، ناتالی و نادگه - نه بگوید. او گفت که احساس می‌کند مجبور است، زیرا آن‌ها سه قلو هستند!

مراسم عروسی با حضور دوستان نزدیک و خانواده برگزار شد. اما پدر و مادر داماد از تصمیم او برای ازدواج با سه قلو‌ها حمایت نکردند و در مراسم عروسی شرکت نکردند.

داماد گفت: این تصمیم آسانی نبود، زیرا تا به حال پدر و مادرم متوجه نشده بودند که من چه کار می‌کنم.

وی گفت: شما باید چیزی را از دست بدهید تا دیگری را به دست آورید. من خوشحالم که با سه قلو‌ها ازدواج می‌کنم فارغ از اینکه دیگران چه فکری می‌کنند. والدینم تصمیم من را تحقیر کردند. به همین دلیل آن‌ها در عروسی من شرکت نکردند. اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که عشق حد و مرزی ندارد.

یکی از این سه خواهر گفت که آن‌ها از دوران کودکی همه چیز را با هم تقسیم کرده اند و بنابراین اشتراک همسر برای آن‌ها انتخاب سختی نبوده است.

یکی دیگر از خواهران می‌گوید: وقتی به او گفتیم باید با همه ما ازدواج کند، شوکه شد. اما چون قبلاً عاشق همه ما شده بود، چیزی نبود. می‌توانست برنامه‌های ما را متوقف کند، زیرا ما نیز عاشق او بودیم.

او گفت: اگرچه مردم سه زن را غیرممکن می‌دانستند که در یک شوهر شریک شوند، اما از کودکی به اشتراک گذاشتن همه چیز زندگی ما بوده است!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سه خواهر سه قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد