Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: کاریکاتور و کارتون زبان مشترک تمام کشورهای دنیا است که می توانند با به تصویر کشیدن موضوعات مختلف در مسیر اعتلای فرهنگی جامعه حرکت کنند ‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون با تاکید بر اینکه هنرمندان باید به جایگاه واقعی خود دست یابند، افزود :وظیفه مدیران و دستگاه های اجرایی باید پشتیبانی از حوزه های مختلف هنری باشد تا آنان به این جایگاه واقعی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : تمام دستگاه های اجرایی استان بعنوان یک نیاز و در جهت اعتلای فرهنگی باید به حوزه فرهنگی بها داده و از هنرمندان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه کاریکاتور و انیمشین باید مراقب خوراک فرهنگی دشمنان نیز بود ، گفت : هدف کسانی که به دنبال استثمار برخی جوامع هستند ازبین بردن هویت فرهنگی است اما در این میان نقش تمام هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور حائز اهمیت خواهد بود.

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های کاریکاتور و کارتون بهانه ای برای دست یافتن به جایگاه و سهم استان در سطح ملی و بین المللی است .

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور استاندار خراسان شمالی از برگزیدگان این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان خوراک کاریکاتور خراسان شمالی جشنواره بین المللی کاریکاتور کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار محمد آباد با اشاره به لزوم توجه به حفظ و احیای صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری در جرقویه گفت: این جشنواره در سومین دوره برگزاری با حضور ۳۰ غرفه دار بومی و ۴۰ غرفه دار از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد اسماعیل زاده افزود: دستاورد‌های محصولات وصنایع دستی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه عرضه شده است.
جشنواره سوغات ایران زمین با دارا بودن غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، غذا‌های محلی و سنتی، گل، عسل و گیاهان معطر و دارویی، فرهنگ اقوام و موزه‌ی مردم شناسی جرقویه تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم دایراست.

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»