Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@16:45:13 GMT

روکش وبهسازی ۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۱۶۰

روکش وبهسازی ۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد طی سال‌های ۱۳۹۸ تاکنون، روکش و بهسازی شده است.

 

 یوسف عابدینی  از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی بهسازی محور میناب_بشاگرد خبر داد و گفت: روکش آسفالت قسمتی از محور در محدوده روستای درپهن که به دلیل بارندگی های اخیر دچار خرابی شده است، تا پایان سال جاری اصلاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوسف عابدینی با اشاره به اقدامات انجام شده درخصوص محور میناب_بشاگرد گفت: قریب به ۳۰ سال از زمان ساخت این محور می‌گذرد و با توجه به قدمت آن خرابی هایی نیز در رویه آسفالت محور مورد اشاره به وجود آمده است.

 

وی ادامه داد: در یک اقدام موثر و جهادی از سال ۱۳۹۸ تاکنون، علی رغم محدودیت های اعتباری، با انعقاد قراردادهای مختلف، ۵۰ کیلومتر از این محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روکش مجدد شده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تاکید کرد: عملیات اجرایی بهسازی محور میناب به سمت بشاگرد، در قالب سه قرارداد در حال انجام می باشد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

عابدینی در خصوص گلایه های مطرح شده نسبت به تخریب قسمتی از روکش آسفالت در محدوده روستای درپهن نیز خاطرنشان کرد: به دلیل بارندگی های اخیر این قسمت از محور تخریب شده که پیگیری های لازم از طریق پیمانکار مربوطه جهت اصلاح آن به عمل آمده است.

 

وی افزود: کلیه پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طبق شرایط عمومی پیمان دارای دوره تضمین می باشد و در صورت خرابی پیمانکار موظف به اصلاح آن می باشد، لذا اقدامات لازم در دستور کار پیمانکار قرار گرفته است که تا پایان سال جاری روکش آسفالت این قسمت از محور اصلاح شود.

 

یوسف عابدینی در پایان گفت:در شرایطی که اعتبارات پاسخگوی نیازها و مطالبات منطقه نمی‌باشد همکاران ما و راهداران زحمتکش با اقدام جهادی نسبت به کاستن مشکلات مردم و افزایش رفاه کاربران جاده‌ای در حال تلاش شبانه‌روزی می‌باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حمل ونقل جاده ای عابدینی هرمزگان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای محور میناب بشاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد واژگونی خودرو و یک مورد انحراف خودرو و یک مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث یک نفر جان باخت، افزود: سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان منجر به فوت یک هموطن شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی مصدومیت ۹ نفر را به همراه داشته است، ابراز داشت: واژگونی تویوتا کرولا کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه دو مصدوم و واژگونی سانتافه در کیلومتر ۲۲ محور فولاد محله - دامغان چهار مصدوم برجای گذاشت.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب محور آرادان به گرمسار، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون دیگر حادثه مهم استان بود، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

وی ضمن بیان اینکه برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان حادثه دیگر رانندگی در استان بود، افزود: طی این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

کد خبر 6097487

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود