Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستایی گام بلند برای توسعه ورزش روستایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اولین جلسه کارگروه برگزاری مسابقات مینی فوتبال با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، معاونین اداره کل، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش، نمایندگان سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، نیروی انتظامی، بهداشت، استانداری و روسای هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و ورزش های همگانی استان اردبیل برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در اولین جلسه کارگروه مسابقات مینی فوتبال روستایی این مسابقات را گام بلند برای توسعه ورزش روستایی دانست و گفت:برگزاری این مسابقات می تواند بسترمناسبی برای استعدادیابی جوانان روستا باشد و باعث ایجاد شور و نشاط دربین جوانان و همچنین می توانیم انگیزه های لازم را برای ورزش روستا و جامعه روستای فراهم سازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حجم سنگین این مسابقه در سطح استان اردبیل، افزود: هیاتهای ورزش های همگانی و روستایی و بازی های بومی محلی استان ردبیل نسبت به برنامه ریزی دقیق و مناسب بصورت بخشی و منطقه و لیست جدول مسابقات اقدامات لازم را انجام دهند و یک برنامه مدون و منظم را برای برگزاری این مسابقات در نظر بگیرند.

دکتر انوشیروانی با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج و مدارس روستایی می توانند نقش اساسی و مهمی را برای حضور در این مسابقات ایفا کنند افزود: از آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس استان اردبیل انتظار می رود که در این راه اقدامات لازم را انجام دهند و در کنار هیات روستایی و هیات همگانی استان اردبیل قرار بگیرند.

تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات کاملا بصورت رایگان خواهد بود،گفت: برای ثبت نام تیم های روستایی در این دوره از مسابقات تنها تا روز 29 اسفند ماه فرصت دارند که انتظار می رود تیم های روستایی برای شرکت در این مسابقات با مراجعه به سایت مینی فوتبال کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس هیات روستایی استان اردبیل مسابقات مینی فوتبال در اردیبهشت ماه 1401 شروع خواهد شد و در مرحله اول بصورت بخشی، منطقه ای ، استانی و در مرحله آخر بصورت کشوری برگزار خواهد شد، افزود: برای ثبت نام تیم ها در سامانه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر روستا می تواند چند تیم را درسامانه ثبت کند. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فوتبال معاون بسیج بازی استان اردبیل شور و نشاط جامعه ورزش و جوانان جدول آموزش و پرورش اردبیل مسابقات مینی فوتبال مدیر کل ورزش استان اردبیل ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند