Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: فرهنگ شهادت به معنای سرمایه‌گذاری جان برای حفظ آرمان و ارزش‌های دینی است که اگر به خوبی در سطح جامعه ترویج شود فرهنگ منفعت طلبانه از بین خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: : بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این قشر را حل کند بنابراین لازم است مسئولان کشوری و استانی، مشکل خانواده های معظم شهدا و جانبازان به ویژه فرزندان آنها را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: ایمان به خدا، پیروی از دستورات فرستادگان الهی، قسط و عدل، برابری و اخوت، عزت و شرف در جامعه مهدویت حاکم است. جامعه مهدوی از همه امکانات علمی و فناورانه در جهت رفاه و آسایش عموم مردم استفاده می کند و استرس و اضطراب در آن جای خود را به نشاط و سرور خواهد داد.
 
وی با اشاره به تولد علی اکبر(ع) و روز جوان، بیان کرد: جوانان ایران اسلامی باید با ایثار و از خودگذشتگی، عبادت، اعتقاد به دین و دیانت، حق طلبی حضرت علی اکبر را سرمشق خود قرار دهند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این جوانان بر اساس گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی بر عهده دارند که باید در این راستا بتوانند با تلاش علمی و آموزشی، قدم‌های خوبی بردارند.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر جهاد تبیین، قوی شدن ملت و دولت، مستقل بودن قوه مجریه و مقننه تاکیداتی داشتند که امید می رود با این فرموده، مسیر برای همه روشن شده باشد.
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای چندمین بار تاکید داشتند که قوه مقننه در اجرائیات قوه مجریه دخالتی نداشته باشد و مشاهده شد در برخی از  استان‌ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی اعلام کردند در انتصاب مدیران و زیر مجموعه های آنها دخالت نخواهند داشت.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه لرستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند

احمد وحیدی در نشست هم‌اندیشی با استانداران، ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبرد‌های چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطا‌های کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق‌الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می‌شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

در بخش دیگری از این نشست، استانداران، گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی ارائه کرده و به بحث گذاشتند.

وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را در کنار استحکام اقتصادی و عدالت، سه مسأله اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حتی در اولویتی بالاتر از مسائل امنیتی و سیاسی قرار می‌گیرد و از این رو توجه دو چندانی را می‌طلبد.

وحیدی با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم که نه تنها خصوصیات خاص هر استان و شهر در نظر گرفته شده باشد، بلکه دارای انسجامی در روش باشد تا طرح به شکل ملی اجرایی شود.

وی وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: استانداری‌ها نمی‌توانند با تصدی‌گری در امور اجتماعی نقش مناسب و متناسب خود را در این حوزه انجام دهند. از این رو باید نهاد‌های واسطه‌ای تقویت شوند تا بتوانند با تقدم رویکرد پیشینی و پیشگیری بر رویکرد پسینی و درمانی، کاهش و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به ثمر رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی