Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده جعفری گفت: یکی از چالش‌های مهم در زندگی امروزی ما عدم توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی است که مقام معظم رهبری به درستی در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده جعفری، کارشناس و مشاور خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس، به نقش زنان در تحقق سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: یکی از چالش‌های اساسی در چند سال گذشته که کشورما را به شدت تحت تاثیر خویش گذاشته است بحث نفود فرهنگی دشمن در تغییر سبک زندگی ما ایرانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده جعفری گفت: ایجاد شکاف های طبقاطی و نحله های فرهنگی و سست کردن اساس بنیاد خانواده با طراحی برنامه ها و سریال های مختلف از طریق شبکه های ماهواره ای باعث شده است تا در حوزه متزلزل کردن بنیاد خانواده که شامل خیانت ها، طلاق، افزایش روابط نامشروع و عادی سازی روابط دوستی دختر و پسر در جامعه از چالش های است که در شبکه های مختلف ماهواره ای در حال قبح شکنی و عادی‌سازی است.

وی افزود: توجه ویژه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله سبک زندگی و پرهیز از نفوذ فرهنگ های غربی در جامعه از دغدغه های هوشمندانه مقام معظم رهبری است که به درستی در این بیانیه به آن اشاره شده است.

کارشناس و مشاور خانواده گفت: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و امید آفرینی در جامعه در قالب های مختلف و ایجاد نگاه خوش بینانه نسبت به آینده در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی می تواند نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته باشد.

جعفری اظهارکرد: یکی دیگر از چالش های فراروی خانواده ها که دشمن به طور دائما روی آن مانور می دهد بحث تغییر باروها و اندیشه های جامعه نسبت به ارزش ها و بنیان خانواده است که نیاز است خانواده های به این سطح از خودآگاهی برسند که هیچ گاه دشمنان دوستدار ما نبوده و نخواهند بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:

- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد