Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:15:45 GMT

پوستر «ساخت ایران ۳» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۲۷۸

پوستر «ساخت ایران ۳» رونمایی شد

در آستانه پخش سریال کمدی «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی، پوستر اصلی این سریال منتشر شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سریال، «ساخت ایران ۳»، به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی، از ۲۵ اسفند، روز‌های چهارشنبه از فیلیمو پخش خواهد شد.

«ساخت ایران ۳» را احسان لطفیان و شهاب مهربانیار، به نگارش درآورده‌اند و گروه خلاقیت فیلیمو، طراحی این پوستر را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از تلویزیون اینجا کلیک کنید

امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، زنده‌یاد عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی بازیگران این سریال کمدی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما ساخت ایران ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد

فرجی در مورد ادامه این سریال گفت: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری عوامل سریال «نون خ ۵» صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن مشاهیر سازمان صداوسیما با حضور مسعود کریمی خضرا مدیر گروه هنر سیما فیلم، مهدی فرجی برزگر تهیه‌کننده، امیر وفایی نویسنده فیلمنامه، ماشالله وروایی، صهبا شرافتی و کاظم نوربخش بازیگران این مجموعه تلویزیونی برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست رسانه‌ای اظهار کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

وی افزود: یکی از خط قرمزهای سازمان مسائل دینی و مذهبی است و دیگر این است که حساسیت زیادی به قومیت‌ها وجود دارد که خدای ناکرده اهانتی به اقوام و تضعیفی نسبت به آن‌ها صورت نگیرد. بر این اساس، هر برنامه‌ای به راحتی نمی‌تواند به این موضوعات بپردازد و این اجازه‌ای که به ما داده شد، تاثیر زیادی در دیده شدن این مجموعه داشت. همین که گذاشتند ما به کولبرها بپردازیم و در کنار لحظات خوش و شاد، به کمبودها توجه کنیم و برخی مشکلات را نقد کنیم تا کار واقعی تر جلوه کند؛ ممنون هستیم و احساس می‌کنیم درد و مشکلات بخشی از مردم دیده شده است.

در ادامه، ماشالله وروایی بازیگر نقش «عمو کاووس» سریال «نون خ » اشاره کرد: آنچه باید گفته شود این است که حتی امروز هم از زبان همین عزیزانی که ارتباط برقرار کردند، شنیدم که با دل و جان از سریال می‌گفتند ولی تنها کسی که مرا به وجد آورد، فرزند یکی از همین کولبران بود که با او صحبت ‌کردم و آن بچه گریه می‌کرد و بغض می‌کرد و از ماجرای فامیل‌هایش می‌گفت و واقعا هم چقدر طاقت‌فرسا و جان‌گداز کار می‌کنند.

در این نشست همچنین  صهبا شرافتی بازیگر این سریال بیان داشت: فصل پنج «نون خ» خیلی چالش‌برانگیز بود و از همان ابتدا رانندگی با با مینی‌بوس برایم یک چالش بود و دوستانی که جان‌شان را در دست می‌گذاشتند و در آن مینی بوس می‌نشستند، لطف داشتند!

این بازیگر در پایان تصریح کرد: با همکاری و لطف دوستان توانستم از پس این چالش‌ها بربیایم و این فصل برایم خیلی متفاوت و دلنشین بود، داستان هم فرازو فرود بسیاری داشت و ما از چابهار زیبا و بعد از آن به فضای برفی و کولبری می‌رسیم و یک تکه از تلاش کولبران را به تصویر درمی‌آوریم. امیدوارم به زعم خود توانسته باشم لبخندی بر لبی بیاورم.

 کاظم نوربخش، بازیگر نقش «سلمان»، از دیگر حاضرین در این جلسه بود و عنوان کرد: همه «نون خ» را دوست داشتند و می‌‌گفتند ای کاش این سریال به میان استان و شهر و روستایشان برود. با تمام سختی‌هایی که این فصل داشت، ما به امید این که مردم آن را دوست خواهند داشت، این سختی‌ها با جان و دل به جان خریدیم و پیش رفتیم و از عوامل تشکر می‌کنیم که پشتیبان ما بودند. «نون خ ۵» خیلی خوب شروع شد و خیلی خوب هم تمام شد.

کریمی خضرا، مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم در این نشست اشاره کرد: سوژه امسال «نون خ» همان‌گونه که آقای فرجی گفت لبِ مرز بود. شاید برای دوستان سوال باشد وقتی درباره نماز قضای یکی از شخصیت‌ها صحبت می‌شد، برخی نکات چگونه طراحی شد؟ ما دیدیم که قصه‌ها با ظرافت طراحی شد. من در اولین جلسه‌ای که با آقای فرجی صحبت کردم برخی از این نکات مطرح شد. شاید فکر کنید این موارد سفارش سازمان بوده است اما کاملاً دغدغه خود آقایان فرجی و آقاخانی بود.

وی با اشاره مصدومیت عوامل این سریال با شوخی، اضافه کرد: در این سریال گروه جانبازان «نون خ» را داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل روبه‌رو بودند.

مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم در پایان بیان داشت: سازمان صدا و سیما در این دوره اراده محکمی در تولیداتش داشت و باید از این اراده استقبال کرد.

فرجی در ادامه این نشست پیرامون ساخته شدن فصل ششم این مجموعه گفت: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد.

تهیه‌کننده «نون خ ۵» درباره آسیب دیدن سعید آقاخانی و برخی عوامل سریال در میان کار نیز خاطرنشان کرد: نزدیک به هفت نفر دست و پایشان شکست و آسیب جدی دیدند آقای آقاخانی هم آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتند و این اتفاق باعث شد ۱۰ روزی تعطیل شویم بعد ایشان برگشتند و البته نقششان هم تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!