Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلدن استیت موفق به شکست میلواکی شد.

میلواکی باکس برابر گلدن استیت ناموفق بود.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، گلدن استیت که به نظر به روزهای خوبش برگشته است امروز میزبان میلواکی باکس بود و موفق شد با حساب 122-109 پیروز شود. این مسابقه با عملکرد نزدیک دو تیم آغاز شد و در کوارتر دوم بود که نمایش درخشان گلدن استیتی ها در کنار بازی دفاعی خوب آنها باعث شد تا حاشیه امنیت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش کلی تامپسون در این میان نقش بسزایی در پیشروی جنگجویان داشت. گلدن استیت تا پایان این مسابقه برتری خود را حفظ کرد تا برنده از زمین بازی خارج شود.

این چهل و ششمین پیروزی فصل گلدن استیت بود و آنها به رکورد 46 برد و 22 شکست رسیدند تا خود را به ممفیس گریزلیز برسانند اما فعلا آنها در رتبه سوم کنفرانس غرب قرار دارند. تیم میلواکی نیز علی رغم شکست جایگاه دومی خود در کنفرانس شرق را حفظ کرد.

در بخش آماری، در تیم گلدن استیت حرف اول و آخر را کلی تامپسون زد. تامپسون در این مسابقه با 38 امتیاز، 6 ریباند و 5 اسیست عامل اصلی پیروزی تیمش در این مسابقه بود. جردن پول نیز 30 امتیاز آورد. در تیم میلواکی اما یانیس آنتتوکومپو 31 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

آمار فردی بازیکنان گلدن استیت وریرز میلواکی باکس

 

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود حمله استقلال به رکورد پرسپولیس؛ آبی ها فقط 14 امتیاز دیگر می خواهند نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلواکی باکس گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود