Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال استان تهران از درگیری عجیبی که در لیگ نوجوانان رخ داده می گوید

هیات فوتبال تهران به جنجال لیگ نوجوانان واکنش نشان داده است.

به گزارش روز گذشته در چارچوب مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان تهران، دو تیم آکادمی کیا و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک - یک خاتمه یافت اما درگیری شدید بین اعضای هر دو تیم در پایان بازی صحنه‌های زشت و تاسف باری را برای فوتبال پایه کشور رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تیموری در خوص اتفاقات رخ داده در این دیدار به فارس گفت:

متاسفانه عوامل و بازیکنان دو تیم در این درگیری دخیل بودند. بر اساس اسناد و گزارش داور و فیلمی که در اختیار من برای بررسی قرار گرفته، متاسفانه یکی از مربیان تیم آکادمی کیا هم در این درگیری حضور داشته است.

وی افزود:

تاسف ما از این است که در رده پایه نوجوانان، مربیان باید بیشتر میانجیگری کنند و به برقراری آرامش کمک کنند نه اینکه خودشان به درگیری دامن بزنند. شک نکنید در این قضیه شدیدترین برخوردها و بیشترین جرایم را در نظر می‌گیریم.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد دلیل این درگیری عنوان کرد:

در فوتبال درگیری‌ها یا به خاطر حرفی که فردی به دیگری می‌زند یا به خاطر نتیجه و بالاپایین شدن آستانه تحمل افراد است. درگیری‌های فوتبال تقریبا همگی مشابه هم هستند.

وی در خصوص اینکه آیا با تکمیل مدارک و مستندات، این پرونده در هیات فوتبال تهران بررسی می‌شود یا به فدراسیون فوتبال می‌رود، گفت:

گزارش پایان بازی برایم ارسال شده، ما خودمان کمیته انضباطی، کمیته انضباطی و کمیته فنی مسابقات داریم. همه مسائل ما در هیات فوتبال رسیدگی می‌شوند. این پرونده در کمیته انضباطی بررسی می‌شود و افراد خاطی و میزان جرایم مشخص خواهند شد.

دبیر هیات فوتبال تهران گفت:

خدارا شکر این ماجرا صدمات جانی نداشته و مربیان دیگر با همکاری و کمک دوستان دیگر، ناظر بازی و نیروی انتظامی سریعا وارد ماجرا شدند و غائله را ختم کردند. تا تبادل لوایح شود و طرفین توضحیات را بدهند، کمیته انضباطی بررسی‌های لازم را انجام بدهد حدود یک هفته زمان می‌برد اما سعی می کنیم پرونده‌ای برای سال بعد نماند.

تیموری تصریح کرد:

باشگاه‌های ما باید دقت داشته باشند؛ مربیانی را در سطح پایه به کار بگیرند که بتوانند مشکلات، خشم وعصبانیت را مدیریت کنند. نه اینکه 4 بازیکن در تلاش برای آرام کردن مربی باشند! این خیلی بد است.

جدول لیگ برتر نوجوانان تهران در پایان هفته سی‌ام: 

بیشتر بخوانید:

فیلم و عکس اختصاصی طرفداری از کتک کاری در بازی پیکان و آکادمی کیا

عذرخواهی آکادمی کیا از اهالی فوتبال و باشگاه پیکان

 

 

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود حمله استقلال به رکورد پرسپولیس؛ آبی ها فقط 14 امتیاز دیگر می خواهند نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات فوتبال تهران کمیته انضباطی آکادمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور