Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حضور در دوره آموزش زبان انگلیسی برای افرادی که در زمینه تجارت و بازرگانی فعالیت دارند از اهمیت خاصی برخوردار است. از آنجایی که زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک تجار و بازرگانان در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود، لازم است تا افراد برای ورود به این بازار جهانی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تجار و بازرگانان می‌توانند با شرکت‌ها و مؤسسات مختلف در سرتاسر دنیا در ارتباط بوده و گامی مؤثر در راستای گسترش کسب و کار و افزایش درآمد خود بردارند.

از این رو لازم است تا افرادی که در زمینه تجارت فعالیت دارند در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی شرکت کرده و مهارت خود را در این عرصه افزایش دهند.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای تجار و بازرگانان

حضور در کلاس زبان انگلیسی و آشنایی با گرامر و مکالمه این زبان در تجارت باعث خواهد شد تا افراد با اعتماد به نفس و تسلط بیشتری وارد این بازار در سطح بین‌المللی شده و در نهایت نیز با موفقیت‌های چشم گیری روبرو شوند.

با توجه به اهمیت این موضوع، مدیران شرکت‌های تجاری اقدام به برگزاری دوره آموزش زبان انگلیسی برای کارکنان خود می‌کنند؛ اما با وجود این، برای اینکه افراد با نکات مهم در زبان انگلیسی تجارت بیشتر و بهتر آشنا شوند توصیه می‌شود در دوره‌های تخصصی که توسط آموزشگاه‌های معتبر برگزار می‌شود شرکت کنید.

از جمله این آموزشگاه‌ها می‌توان به آموزشگاه زبان سفیر اشاره کرد. دپارتمان بازاریابی شرکت‌ها در این مرکز با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌اند که کلاس‌ها حضوری و آنلاین را جهت ارائه بهترین آموزش‌ها در زمینه یادگیری ترجمه زبان انگلیسی و مکالمه آن برگزار کنند. این مرکز از بهترین اساتید بهره گرفته و آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی به زبان آموزان ارائه می‌کند.

با آموزش زبان، دیگر نیازی به استخدام مترجم و صرف هزینه اضافی نخواهید داشت. به این ترتیب مدیران شرکت‌ها می‌توانند بدون حضور واسطه، به صورت مستقیم با شرکت‌های خارجی وارد مذاکره شده و در صورت تمایل، قراردادهای واردات و صادرات را تنظیم کنند.

دوره آموزش زبان انگلیسی برای تجار و بازرگانان

افراد زیادی هستند که خواهان شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی هستند. این افراد باید ابتدا یک مرکز آموزشی برای گذراندن دوره آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کرده و با حضور در کلاس‌های آن، دوره آموزشی خود را طی کنند؛ اما در این میان هستند افرادی که به دلیل مشغله زیاد و وقت کم، قادر به شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی نخواهند بود. این افراد می‌توانند از کلاس‌های آنلاین و نرم‌افزارهای موجود در بازار استفاده کنند. به این ترتیب می‌توانند دوره‌ها را به صورت آنلاین سپری کرده و در نهایت با شرکت در آزمون، موفق به کسب گواهینامه شوند.

با حضور در این کلاس‌ها و گذراندن این دوره‌ها می‌توانید با بسیاری از اصطلاحات و واژگان تجاری و بازرگانی آشنا شده و در جلسات و نشست‌هایی که در زمینه کسب و کار خود برگزار می‌کنید به صورت مؤثر نقش داشته باشید.

مباحث آموزشی در کلاس آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و بازرگانی

یکی از نکاتی که توصیه می‌شود قبل از ثبت نام و حضور در دوره آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و بازرگانی باید به آن توجه نمایید مشخص کردن حوزه کاری و نوع فعالیت خود در شرکت است. به این صورت که باید مشخص کنید که زمینه کار شرکت شما در چه زمینه‌ای بوده و شما در چه پستی مشغول به فعالیت هستید.

از مباحثی که در ارتباط با مشاغل و کسب و کارهای مختلف در این کلاس‌ها بررسی می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش‌های لازم برای کسب و کارهای مختلف: این آموزش‌ها شامل مرخصی گرفتن استعلاجی، تجارت نفت و گاز، نگارش توصیه نامه در لینکندن، اصطلاحات مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، اصطلاحات مرتبط با مهمانداری هواپیما و کسب و کارهای موجود در شبکه‌های اجتماعی می‌باشند.

آموزش مکالمات تلفنی: عبارات و اصطلاحات رایج در مکالمات تلفنی و مکالمه روان با شرکت‌های خارجی در زمینه کسب و کارهای مختلف در این مبحث دوره آموزش زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

تهیه رزومه کاری: یکی از شاخه آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی مربوط به اصطلاحات و نحوه تهیه رزومه است. در این آموزش‌ها، افراد یاد می‌گیرند چگونه رزومه به زبان خارجی بنویسند و توصیه نامه‌ای استاندارد تنظیم کنند.

ترجمه زبان انگلیسی: آموزش ترجمه زبان انگلیسی از دیگر مباحث مهم در این دوره‌ها به شمار می‌آید.

نکات مهم در آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

آموزشگاه زبان سفیر با بهره‌گیری از اساتید و کادری حرفه‌ای، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را در محیطی آرام برگزار می‌کنند. این امر باعث بالا رفتن تمرکز زبان آموزان شده و درصد یادگیری آنها را بالا می‌برد.

در ضمن به دلیل رعایت تمامی استانداردهای آموزش زبان در این مرکز، نکات مهم در رابطه با زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی نیز به متقاضیان آموزش داده می‌شود. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تقویت مهارت‌های شنیداری: ممکن است برخی افراد تصور کنند که تقویت این مهارت، کاری آسان بوده و چندان نیازی نیست به آن توجه شود. این در حالی است که در دوره آموزش زبان انگلیسی با توجه به اهمیت مهارت‌های شنیداری در جلسات تجاری و اهمیت آشنایی با نحوه جمله‌بندی و استفاده از کلمات مناسب در مکالمات، به این مهارت به صورت تخصصی نگاه شده و آموزش‌های لازم در این زمینه به زبان آموزان ارائه خواهد شد.

تقویت مهارت‌های گفتاری: با توجه به تحقیقات انجام شده و تجربه چندساله کارشناسان در این زمینه، مهارت‌های گفتاری یا همان مکالمه به زبان انگلیسی از سخت‌ترین و در عین حال مهمترین مهارت‌هایی به شمار می‌آید که در کلاس آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان یاد داده می‌شود.

تقویت مهارت‌های نوشتاری: به دلیل اینکه در روابط تجاری، سرمایه کلانی بین شرکت‌های رد و بدل می‌شود باید قراردادها به صورت دقیق تنظیم شوند. به همین دلیل مهم است که با نحوه نگارش و نوشتار کلمات و جملات به زبان انگلیسی آشنا باشید.

اهمیت یادگیری ترجمه زبان انگلیسی برای بازرگانان

با توجه به آنچه در بخش‌های قبل به آن اشاره شد می‌توان چنین دریافت که یادگیری ترجمه زبان انگلیسی و مکالمه آن برای افرادی که در شرکت‌های فعال در زمینه صادرات و واردات و یا شرکت‌های بین‌المللی کار می‌کنند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

زیرا در این حالت به راحتی می‌توانند وارد همکاری با شرکت‌های خارجی شده و کسب و کار خود را توسعه دهند. در ضمن این امر باعث می‌شود تا در هزینه‌های شرکت‌ها صرفه جویی شده و با اطلاعات کامل و آشنایی با جزئیات، قراردادهایی استاندارد تنظیم کرده و وارد معاملات معتبر شوند.

جمع‌بندی

آموزشگاه زبان سفیر از مراکز معتبری است که اقدام به برگزاری دوره آموزش زبان انگلیسی مرتبط با کسب کار و یا یک صنعت خاص کرده است. در این دوره‌ها، تمامی مباحث مرتبط با تجارت و بازرگانی به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود و در پایان نیز گواهینامه معتبر به زبان آموزان ارائه خواهد شد. آموزشگاه سفیر گفتمان دارای سیستم آموزشی بسیار منظم و استانداردی بوده و به کمک اساتید بین‌المللی، آموزش‌های خود را ارائه می‌کند. سابقه بیش از ۲ دهه فعالیت در این حوزه، برخورداری از ۶۳ شعبه فعال در سرتاسر کشور و برخورداری از گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت، گواهینامه نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی و ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان، از ویژگی‌های ممتاز این مرکز است که باعث شده تا بتوان آن را به عنوان برترین مرکز آموزشی زبان انگلیسی معرفی کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5445963

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش زبان خارجی کسب و کار تجارت کسب و کار تعطیلات نوروزی خواب بیمه شخص ثالث تبلیغات سرمایه گذاری واحد صنعتی اپلیکیشن موبایل تولید نرم افزار فضای کسب و کار لاستیک اتومبیل بانک پارسیان آسیاتک کسب و کارهای اینترنتی دوره آموزش زبان انگلیسی ترجمه زبان انگلیسی تجار و بازرگانان زبان آموزان آموزش زبان کسب و کارهای بین المللی شرکت ها کسب و کار آموزش ها کلاس ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

آیا حمایت یک هولدینگ اقتصادی بزرگ مثل گلرنگ از پلت‌فرم فیلم‌نت، موجب نادیده‌انگاری خطاهای راهبردی آن خواهد شد؟

سرویس فر هنگ و هنر مشرق - فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فعال در حوزه‌های خبری و سیاسی به تدریج کمرنگ می‌شود و با توسعه‌ تولید آثار سرگرمی در داخل کشور، جدول پخش بسیاری از این شبکه‌ها فارسی زبان اتکای بیشتری به تولیدات داخلی پیدا کرده است. با توسعه تدریجی پلت‌فرم‌های داخلی، اغلب مخاطبان مجذوب تماشای آنلاین پلت‌فرم‌ها شده‌اند و کفه ترازوی سرگرمی به نفع سکوهای داخلی سنگین‌تر شده است.

گردانندگان سکوهای تولید کننده آثار سرگرمی برای محدود کردن پخش آثارشان در شبکه‌های فارسی زبان موفق شدند در یک گام بزرگ با ثبت کپی رایت، مانع پخش بسیاری از سریال‌های شبکه نمایش خانگی از شبکه‌های ماهواره‌ای شوند.

بیشتر بخوانید:

کم‌کاری یا همکاری دفاتر سینمایی با شبکه‌های فارسی زبان بیگانه/ سریال‌های شبکه نمایش خانگی چگونه بازار قمار و شرط‌بندی را داغ نگه داشته‌اند؟ بسته‌شدن مسیر پخش غیرقانونی تولیدات ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای

این اتفاقات قابل تامل در حالی رخ می‌دهد که پخش رایگان آثار این سکوها، تنور شبکه‌های ماهواره‌ای را همچنان گرم نگاه می‌دارد. با این گام مثبت، قدرت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت می‌شود و این بهره‌مندی از کپی رایت زمینه ارتقا اقتصادی بخش خصوصی را تقویت می‌کند.

به غیر از دو گزارش منتشر شده در مشرق، پایگاه تحلیلی- خبری عصر ایران، در گزارشی (اینجا) از این دستاورد استقبال کرده و اغلب پلت‌فرم‌ها به غیر «فیلم‌نت» در حال پیوستن به این کنسرسیوم هستند.

«فیلم‌نت» گوی رقابت در تمرد را ربود؟

«فیلم‌نت» تنها پلت‌فرمی است که حاضر به پیوستن به این اجماع در شبکه نمایش خانگی نشده و البته این امتناع دلایل اقتصادی - تبلیغاتی قابل تحلیلی دارد که آنرا باید در روش‌های تجاری این پلت فرم در نسبت با حامی مالی‌اش هولدینگ گلرنگ جستجو کرد.

مجموعه‌هایی نظیر «گناه فرشته»، «زخم‌کاری ۲»، «جنگل آسفالت» و فیلم سینمایی «فسیل» با ثبت کپی رایت از نمایش چندباره توسط شبکه‌های ماهواره‌ای جریان اصلی مصون مانده‌اند، اما سریال افعی تهران به عنوان نمونه مصداقی حاضر به ثبت کپی رایت نشده و بعداز مدت‌ها این تنها سریالی است که علی رغم کیفیت بسیار ضعیف محتوا، به صورت گسترده توسط شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌شود.

پخش مستمر سریال افعی تهران در شبکه پرشیانا

دلایل و استدلال‌هایی وجود دارد که از کنار هم قرار دادن همه آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که تمایل به پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای و امتناع از ثبت کپی رایت سریال، شاید تصمیم مشترک پلت‌فرم فیلم‌نت و مدیران هولدینگ گلرنگ باشد.

حالا پرسش مهم این است که چرا پلت‌فرم «فیلم‌نت» به این کنسرسیوم که آورده فرهنگی و استراتژیک برای شبکه نمایش خانگی دارد، تن نمی‌دهد؟

پخش مستمر افعی تهران در شبکه افرا سریز - افعی تهران تنها سریال به روزی است که از این شبکه پخش می شود

محتوای تبلیغات مهمتر از محتوای سریال!؟

«فیلم‌نت» همانطور که در گزارش‌های پیشین اشاره شد همچون مجموعه «تپسی» توسط هولدینگ عظیم گلرنگ اداره می‌شود. گلرنگ به ساختار «فیلم‌نت» به عنوان ابزاری تبلیغی می‌نگرد و به نظر می‌رسد تولید محصولات فرهنگی و سرگرمی از اهداف ثانویه هولدینگ گلرنگ است. به این ترتیب زمینه‌های تبلیغی تولیدات در بستر فیلم‌نت از اولویت‌های آن به شمار می‌رود.

شعاع تبلیغی گلرنگ چگونه در شبکه‌های ماهواره‌ای افزایش یافت؟

پخش محصولات «فیلم‌نت» با حمایت گلرنگ این فرصت را برای این هولدینگ فراهم می‌کند که شعاع تبلیغی را خود را افزایش دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از مدیران این پلت‌فرم «ص. الف» در واکنش به پیوستن به این کنسرسیوم این موضوع را مطرح کرده که در مورد خاص «افعی تهران» که لبریز از بیلبوردها و نشانه‌ گذاری‌های تبلیغی روغن اویلا (یکی از محصولات برند گلرنگ) است، وعده بازدید ۱۰ میلیونی به هولدینگ بالادستی داده شده و به همین دلیل فیلم‌نت از پیوستن به کنسرسیوم کپی رایت سرباز زده است.

تبلیغ نامحسوس روغن مشهور اویلا محصول گلرنگ در شبکه‌های ماهواره ای

افعی تهران با حمایت روغن اویلا ساخته شده است. با اینکه هر دو مجموعه فیلم‌نت و اویلا از محصولات گلرنگ زیرمجموعه یک هولدینگ واحد هستند اما واحد تولید اویلا به طور مجزا با فیلم‌نت قرارداد می‌ببندد. داشبورد مخاطبان فیلم‌نت حدودا از ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفر عبور نمی‌کند و اگر تولیدات محصول‌محور این پلت‌فرم قرار باشد بیشتر دیده شود، باید در دامنه رسانه‌ای گسترده‌تری منتشر شود. به نظر می‌رسد غیر از سکوی روبیکا، فیلم‌نت حساب ویژه‌ای روی پخش ماهواره‌ای کرده است.

فرآیند تبلیغی توسط افعی تهران چگونه محقق می‌شود؟

اما آنچه سبب می‌شود این موضوع قابل بررسی‌تر شود، آغاز فعالیت شبکه‌ ماهواره ای تحت عنوان "افرا سریز" است که چند سریال بارها پخش شده را در باکس خود گنجانده و تنها برنامه به روز این شبکه سریال افعی تهران است.

این شبکه نه تنها در زمان طلایی خود سریال افعی تهران را پخش می‌کند، بلکه در ابتدا، اواسط و انتهای پخش سریال‌هایش، سایر محصولات پخش شده از فیلم‌نت را تبلیغ می‌کند.

به غیر از این شبکه، جمع وسیعی از شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام به پخش بی‌وقفه محصولات پخش شده از فیلم‌نت می‌کنند اما همان محصولات را به صورت کامل نمایش نمی‌دهند. در واقع شبکه‌های ماهواره‌ای به بازوی تبلیغی این پلت فرم بدل شده‌اند تا مخاطبان بیشتری به جمع خریداران اشتراک بپیوندند. از طرفی تبلیغات روغن اویلا که در سریال جاگذاری شده به سادگی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شود.

تبلیغ نامحسوس روغن مشهور اویلا محصول گلرنگ در شبکه‌های ماهواره ای

در این میان نظارت ساترا نسبت به این پلت‌فرم با مماشات عجیبی توام است. سریال دفتر یادداشت با شوخی‌های حاد جنسی از این پلت‌فرم پخش شد و نهاد ناظر ساترا هیچ واکنش منفی نسبت به آن پلت‌فرم نشان نداد. با این حساب مشخص نیست این رویه تساهل و تسامح ساترا تا چه زمانی با این پلت‌فرم ادامه پیدا خواهد کرد. آیا حمایت یک هولدینگ اقتصادی بزرگ از این پلت‌فرم، موجب نادیده‌انگاری خطاهای راهبردی آن خواهد شد؟

مشرق این آمادگی را دارد که در ادامه این گزارش، پاسخ این پلت‌فرم و ساترا را نسبت به نحوه عملکردشان در ادامه این گزارش بازتاب دهد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد