Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:18:41 GMT

پذیرش دانشجوی ارشد به صورت فراگیر در دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۵۳۷

پذیرش دانشجوی ارشد به صورت فراگیر در دانشگاه آزاد

علی‌اکبر شیوخی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد  اسلامی از روز دوشنبه 23 اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشوربه نشانی www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: داوطلبان این دوره می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور اطلاعات لازم در خصوص نحوه و چگونگی ثبت نام را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (به صورت فراگیر) پذیرش می‌کند، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای قرار داده شده در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و یا با دانشگاه تماس بگیرند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان مدرک تحصیلی پذیرش دانشجو پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم