Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:27:48 GMT

کشف یک میلیون ترقه از یک کانتینر در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۵۸۸

کشف یک میلیون ترقه از یک کانتینر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 
سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یکی از قاچاقچیان که اقدام به قاچاق مواد محترقه از کشورهای حاشیه خلیج فارس کرده و قصد انتقال آن به شهرهای مرکزی کشور را داشت، شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های تکمیلی و اطلاعاتی محل دپو کالاها را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یک دستگاه کانتینر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه خارجی (فشفشه) کشف کردند.

این مقام انتظامی استان، اظهار داشت: حفظ امنیت و برخورد با متخلفان اولویت اول کاری پلیس بوده و یکی از مطالبات به حق مردم از مجموعه انتظامی است و از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف یک میلیون ترقه بندرعباس هرمزگان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا پوربه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی مأموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل‌ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضائی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 6097695

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس