Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس  در روز بزرگداشت شهدا  با حضور در منزل شهید محمد حسنی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان و ایثارگران تقدیر کرد .
به گزارش دریافتی آریا از شیراز،دکتر فرهادی در دیدار با پدر شهید  محمد حسنی که با حضور جمعی از پرسنل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، دیدار با خانواده شهدا را توفیقی بزرگ برای مسئولان عنوان کرد و دعای خیر این عزیزان را برای تمامی خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار شد
وی اظهار داشت: شهدا به رسالت و وظیفه خود عمل کردند  و اخلاص در عمل و رفتار شهدا در دفاع مقدس مثال زدنی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره  شهدا و تجلیل وتکریم خانواده شهدا کمترین وظیفه مسئولین در قبال رشادت های این عزیزان میباشد.
گفتنی است، خانواده معظم شهید نیز ضمن تشکر  از حضور دکتر فرهادی  و پرسنل سرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس، تداوم توفیقات  مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی  در راستای رفع مشکلات مردم بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال خواستار شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!