Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از آغاز توزیع یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان میان خانواده‌های محروم کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید پرویز فتاح صبح امروز با حضور در انباری در جنوب تهران به عنوان محل دپوی ده‌ها هزار بسته غذایی، با اعلام خبر آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی در تشریح جزئیات توزیع این بسته‌ها، اظهار کرد: طبق سنت همه ساله و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین شرایط اقتصادی کشور و گرانی که فشار بر طبقات ضعیف جامعه را بیشتر کرده، بنیاد مستضعفان با هماهنگی سایر نهادها، در این مرحله توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی را همزمان با نزدیک شدن به ایام سال نو، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد در این مرحله 450 میلیارد تومان را برای تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی اختصاص داده، افزود: در این مرحله 10 هزار تن برنج، 3 هزار تن مرغ منجمد، 1600 تن روغن و 1700 تن ماکارونی خریداری شده و میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

به گفته فتاح هر بسته معیشتی شامل 10 کیلو برنج، 3 کیلو مرغ، 3 بسته ماکارونی و 2 بطری روغن مایع است.

فتاح با بیان اینکه بخشی از این کمک معیشتی بنیاد به صورت نقدی به حساب مددجویان کمیته امداد واریز شده است، ادامه داد: این کمک معیشتی برای 250 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در تهران، البرز، قم و برخی نقاط هدف بنیاد در قالب کمک نقدی 500 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان ارزش هریک از بسته‌های معیشتی را بیش از 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در این مرحله، 40 منطقه هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان، نقاط محروم مرزی، جزایر و همچنین حاشیه‌نشینان و محرومان استان‌های تهران، البرز و شهر مشهد در اولویت توزیع قرار دارند.

به گفته فتاح، تا امروز 400 هزار بسته از این بسته‌های معیشتی توزیع شده و مابقی تا ابتدای ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های نیازمند هدف توزیع خواهد شد.

واکنش عضو شورای شهر تهران به عدم بروزرسانی سامانه شفافیت شهرداری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان توزیع یک میلیون هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان