Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@07:28:41 GMT

برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای گلستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۰۱۹

برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای گلستان اعلام شد

گروه استان‌ها- مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: سیمای گلستان فیلم و سریال‌های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان در نوروز امسال تدارک دیده و برنامه‌های شاد و مفرحی را کدام با رویکردی متفاوت تهیه و به روی آنتن خواهد برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، محمد منتظر حجت ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی اظهار داشت: صدا و سیمای گلستان فیلم و سریال‌های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده و برنامه‌های شاد و مفرحی را که هر کدام با رویکردی متفاوت تهیه و تولید شده به روی آنتن خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیمای گلستان افزود: پخش روزانه فیلم سینمایی و دو سریال نوروزی تلویزیونی از تولیدات مرکز گلستان در کنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر ارمغان شبکه گلستان در نوروز باستانی 1401 است.

وی با اشاره به اینکه سریال‌ها در ایام تعطیلات نوروز، یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های مردم کشورمان محسوب می‌شوند افزود: از چندین ماه قبل گروه‌های فیلمبرداری متعددی شروع به تولید سریال های نوروز 1401 کردند و در ایام نوروز سریال طنز «تاکسی خنده»، سریال 13 قسمتی توریست و یک فیلم بلند داستانی طنز با موضوعات اجتماعی با درون مایه‌ای شاد و مفرح با عنوان «پس کی بریم خواستگاری» را از شبکه استانی گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیما در ادامه بیان داشت سیمای گلستان با مستند 13 قسمتی «کوله گرد»، «نسیم بهاری» از ساعات پایانی سال 1400 به مدت 300 دقیقه، با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان، ارتباط بخش های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی به استقبال نوروز 1401 می‌رود.

شیوه برگزاری جشن‌های نوروزی در سنندج تشریح شد 700 گروه جهادی همزمان با تعطیلات نوروزی در مناطق محروم استان زنجان فعالیت می‌کنند 4 اقدام کلیدی آستان قدس رضوی برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی/ استقبال از زائران با شعار «همه خادم الرضاییم»

همچنین ویژه برنامه کودک « یه آسمون ستاره»  که جای خود را بین خانواده‌ها و به ویژه کودکان باز کرده است، مسابقه  « مسیر طلایی» 14 برنامه 13 دقیقه ای  و مسابقه «برگ برنده» 6 قسمت 40 دقیقه‌ای از دیگر برنامه‌های شبکه ی گلستان در ایام نوروز خواهد بود.

منتظر حجت از برنامه‌های معاونت صدای فارسی و ترکمنی در این ایام خبرداد: رادیو گلستان هم با ویژه برنامه های  سال تحویل با عنوان « صدای پای بهار»  که قبل از ساعت تحویل سال نو با آخرین اخبار و اطلاعات همراه با آموزش و تا دقایقی بعد از سال تحویل با ویژه برنامه « سال گردشی»  لحظات شاد و مفرحی را همراه با آخرین اطلاعات و موضوعات روز و شرایط کرونایی به سمع بینندگان همیشه همراه می رساند.

وی از برنامه های ایام نوروز این معاونت  از جمله « گلستان بهاری » برنامه صبحگاهی  و « بهار در گلستان » برنامه عصرگاهی نام برد و افزود: گلستان بهاری عنوان برنامه صبحگاهی رادیو گلستان می باشد که بصورت زنده در ایام نوروز هر روز صبح از ساعت 10:00 الی 12:00، بهار در گلستان عنوان برنامه ای است که به صورت زنده عصرها در ایام نوروز از ساعت 17:00 تا 19:00 شنوندگان همیشه همراه رادیو را همراهی می کند.

وی از دیگر برنامه های رادیو گلستان  در ایام نوروز به برنامه های  « گشت و گذار»، «آوای اقوام» «نوروز در روستا » و « پنج دری» اشاره کرد.

مدیر کل صدا و سیما بیان داشت: رادیو ترکمنی برون مرزی همچون سال‌های قبل برنامه‌های مفرح و ویژه‌ای برای شنوندگان خود در خارج از کشور آماده پخش دارد  و از جمله ویژه برنامه « بهار ترکمن( بهار بایرامی)» لحظه تحویل سال نو از ساعت 15:00 یکشنبه 29 اسفند همراه با پخش پیام تبریک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وهمچنین ویژه برنامه « یازاولکاسیندان(جشن بهار)»  در 13 روز عید مهمان هموطنان داخل کشور و شنوندگان کشور«چشمه ایمان»، «خانه و خانواد» «گوهر جوانی»، «درآینه شعر»، « نغمه ها»، «اخبار و تفاسیر» و غیره برای هموطنان داخل استان و کشور روی آنتن می رود.

منتظر حجت همچنین به ویژه برنامه های معاونت خبر اشاره کرد و اذعان داشت: معاونت خبر مرکز نیز با اطلاع رسانی، تولید و پخش 25 گزارش موضوعی نوروزی،  10 مستند گزارشی در قالب جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم اقوام مختلف استان ویژه نوروز، فرهنگی و صنایع دستی، نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از کرونا و غیره یک برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، تهیه و ارسال اخبارتولیدی تلویزیونی و رادیویی به تهران و شبکه های سراسری را در ایام نوروز تدارک دیده است.

وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت ها نیز در خصوص نوروز به بارگذاری برنامه های مختلفی اعم از 2 انیمیشن طنز با نام «آقای فلان»، 3 دوربین مخفی«خندیش»، 30 کلیپ «نوروزگان»، 3 برنامه کمیک موشن «کهکشان 1450»،  5 کاریکاتور با برند «آمپول»، کمیک موشن «جای پای سرو»، 4 کلیپ «بهار خوانی»، 2 موشن گرافیک «نوروز» در مورد کرونا و سفر، 3 موشن گرافیک «اینور و اونور» نوروز در استان، 5 پوستر،  3 اینفوگرافیک وایجاد صفحه ویژه نوروز در وب سایت مرکز و غیره از واحدهای صدا، سیما و خبر را در این ایام بارگذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای گلستان ایام نوروز ویژه برنامه سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 

دریافت 7 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096524

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • گره اندر گره
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی