Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در برنامه مازرونی شو سیمای مرکز تبرستان دستاوردهای سفر رییس جمهور به مازندران را تشریح کرد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور با بیان این که برای بهره برداری مطلوب از سفر رئیس جمهور به مازندران سفرهای دیگر را مرور و آسیب شناسی کردیم، افزود: خروجی که از این سفر بدست آمد حاصل تلاش های مدیران تمامی دستگاه های اجرایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان‌ که از یک ماه قبل تلاش های زیادی برای برگزاری این سفر انجام دادند و از تاکید ایشان بر داشتن برنامه برای انجام‌ سفر ریاست جمهور بهره مند شدیم و این مهم را اجرایی کردیم.

وی گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی و نمایندگان‌ مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تشکل ها و نهادهای غیر دولتی در این سفر وجود داشت.

استاندار با اشاره به این که روش هایمان را دراین سفر برای تبیین‌ مسائل استان تغییر دادیم، اظهار داشت: بخشی از برنامه های رئیس جمهور را به بازدید میدانی از برخی مسائل و پروژه های مهم استان اختصاص دادیم چرا که در آستانه تحول اقتصادی در استان هستیم و نماد تحول بدون شک تجارت و صادرات است.

حسینی پور ادامه داد: در این راستا رئیس جمهور از بندر امیرآباد بازدید نمودند و تصمیمات خوبی اتخاذ شد و رئیس جمهور فرمودند بندر امیر آباد باید از ارکان تجارت ایران و اورآسیا باشد و در سفر آیت الله رئیسی به روسیه، رئیس جمهور این کشور، خواستار ارتقاء سطح تعاملات و ارتباطات تجاری با بندر امیر آباد شد که می تواند خبر خوبی برای استان مازندران باشد.

وی با بیان این که در کشورهای توسعه یافته یکی از مسائلی که در توسعه مورد توجه قرار می گیرد ترانزیت کالا و خدمات است و برای اولین بار در بندر امیرآباد مجوز احداث کارخانه پتروشیمی اخذ و روز گذشته کلنگ‌ زنی شد، گفت: این کارخانه ظرفیت ۵ هزار نفر نیروی کار را دارد و برای صادرات محصولات پتروشیمی به کشورهای منطقه از بندر امیرآباد هدف گذاری شده است و همچنین مجوز احداث کارخانه فولاد و مس در مجاورت بندر امیرآباد توسط یکی از شرکت های خارجی در زمین ۱۰۰‌ هکتاری بعد از ۶ سال اخذ شد که حق مردم مازندران بود.

استاندار با بیان این که هدفگذاری تولید سنگ آهن و ذغال سنگ و صادرات آن به کشور روسیه، هند و سایر کشورهای اطراف صورت پذیرفت که اتفاق بسیار بزرگی است و با این اقدام بدنبال تکمیل شرایط و اقدام بعدی در این راستا یعنی اعلام منطقه آزاد مازندران با نگاه توسعه صادرات هستیم، عنوان کرد: متاسفانه بدلیل برخی مسائل منفی که در مناطق آزاد اتفاق افتاد شاید برخی دلسوزان ما نگاه خوبی به منطقه آزاد ندارند ولی ما بر این هستیم ایجاد منطقه آزاد با پیوست فرهنگی باشد چرا که از نظر وجود نیروهای متدین و فداکار و متعهد استان توانمندی هستیم.

حسینی پور افزود: با توجه به محدودیت ها و شرایط کرونایی و وضعیت همه گیری اومیکرون که در آن قرار داریم ، رئیس جمهور نتوانستند به معنای واقعی کلمه ملاقات عمومی داشته باشند، ابراز داشت: مردم در نگاه آیت الله رئیسی، منزلت بسیار بالایی دارد و نگاه مردم برای ایشان بسیار مهم است، لذا براین اساس برنامه ریزی کردیم حرف های مردم را صادقانه و با صراحت بدون روتوش به استحضار رئیس جمهور برسانیم؛ به همین منظور بزرگترین سامانه ارتباط مردمی با ۱۵۰ کاربر را راه اندازی کردیم که بالاترین ظرفیت در کشور است و بالغ بر ۴۰ هزار تماس و پیام برای رئیس جمهور در یک روز ثبت شد و به همه شماره پیگیری داده شد.

وی گفت: این مرکز که در آن همکاران ما و جوانان استان فعالیت دارند، تحت نظارت دفتر رئیس جمهور قرار دارد. براساس بررسی و بازدید از این مرکز، ببشترین پیام های مردم معیشت و اشتغال است که این موضوع برای مسئولان پیام دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رئیس جمهور دستگاه های اجرایی نماینده ولی فقیه مجلس شورای تجارت ایران استان مازندران پتروشیمی نیروی کار کشورهای منطقه فولاد زمین سنگ آهن مناطق آزاد اشتغال رئیس جمهور مازندران تحول اقتصادی استاندار مازندران بندر امیرآباد رئیس جمهور حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد