Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در خصوص بازسازی، و نوسازی کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز سازمان اقتصادی کوثر اظهار کرد: دیداری با قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید داشتم و در این خصوص صحبت‌هایی انجام شد.

وی بیان کرد: برای نوسازی و بازسازی این کارخانه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، از بنیاد شهید خواستم با نوسازی این کارخانه زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان این که مهم‌ترین اولویت ما در استان رونق هر چه بیشتر تولید و در کنار آن ایجاد اشتغال برای جوانان است افزود: به همین منظور برای راه‌‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و رایزنی‌ها و چانه‌زنی‌ها را در مرکز با وزرا و روسای سازمان‌ها به صورت مستمر خواهیم داشت.

احمدزاده افزود: باید همه دستگاه‌ها و اداراتی که به نحوی با واحدهای تولیدی سر و کار دارند نسبت به رفع مشکلات پیش روی واحدها تلاش کنند و بدانیم که تنها راه نجات استان از محرومیت رونق تولید و فعالیت واحدهای تولیدی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز بیان کرد: طبق گفته رئیس بنیاد شهید کشور چنین پولی برای راه‌اندازی مجدد کارخانه نیست و اراده بر فروش این واحد است.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته افزود: رایزنی‌ها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش فارس، سازمان اقتصادی کوثر اویل دهه 70 با هدف  تأمین آرد و کمک به رونق بخش صنعت و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بخش آرد و نشاسته و در ادامه گلوکز و دکستروز کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را راه اندازی کرد.

کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج اویل فعالیت بر روی ریل قرار داشت و هر روز بر اوج می‌نشست تا نماد صنعت این استان بر صفحه زیبای این دیار بدرخشد، آرد مورد نیاز این استان و حتی دیگر استان‌ها را تولید می‌کرد کار تا جایی پیش رفت که محصولات تولیدی آن سر از صادرات در آورد.

کارها خوب پیش می‌رفت تا اینکه در سال 84 رکود گلوی این کارخانه را گرفت و دیگر قطار این کارخانه از ریل خارج شده و روز به روز بر مشکلاتش افزوده می‌شد و تا جایی که در روزگاری شاهد تعطیلی تمامی خطوط تولیدی آن بودیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج احمدزاده خبرگزاری فارس نشاسته و گلوکز آرد و نشاسته کارخانه آرد رایزنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی