Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از شفق نیوز نوشت: همچنین گزارش شد مقر شبکه "کردستان ۲۴" در صلاح الدین به خاطر نزدیک بودن به ساختمان کنسولگری در این حملات هدف قرار گرفت. این کانال خبری از برخی منابع نقل کرد که آژیر خطر در سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد به صدا درآمده است.

به گفته مقامات عراقی و آمریکایی این حملات تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت فرودگاه بین‌المللی اربیل هم از ادامه پروازها در این فرودگاه خبر داد و گفت فرودگاه شاهد توقفی در پروازها نبود.

وزارت حمل و نقل و ارتباطات اقلیم کردستان عراق نیز گفته است که تردد هوایی در فرودگاه بین‌المللی اربیل عادی است و فرودگاه هیچ آسیبی ندیده و هدف قرار نگرفته است.

این وزارت خانه افزود: اخبار مربوط به توقف تردد هوایی بی اساس است.

یک مقام آمریکایی نیز به نوبه خود به خبرگزاری رویترز  گفت که حمله موشکی به شهر اربیل، هیچ تلفاتی در میان سربازان آمریکایی نداشته است.

پیش از این شبکه خبری اسکای نیوز با اعلام شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل، پایتخت اقلیم کردستان عراق و شهر سلیمانیه تاکید کرد به دنبال شنیده شدن صدای انفجار تمامی پروازها در فرودگاه اربیل متوقف شد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر هم درباره موشک‌باران شهر اربیل که به ایستگاه ماهواره‌ای کردستان ۲۴ در نزدیکی ساختمان در حال ساخت کنسولگری آمریکا آسیب وارد کرد، اظهار نظر کرد.

نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق هم در واکنش به حمله موشکی به اربیل گفت که هدف قرار دادن این شهر نتیجه‌ای جز پیچیده شدن اوضاع و آسیب رساندن به شرایط کنونی و آینده عراق نخواهد داشت.

کد خبر 663849 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - موشک رژيم صهيونيستى عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع موشک رژيم صهيونيستى عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

کد خبر 6096732

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار