Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@13:47:29 GMT

برندگان آنی ۲۰۲۲ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۲۸۱

برندگان آنی ۲۰۲۲ معرفی شدند

با معرفی برندگان جوایز آنی ۲۰۲۲ کمپانی سونی توانست عنوان بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند و دیزنی را عقب براند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، نتفلیکس برنده بزرگ چهل‌ونهمین جوایز آنی بود که شنبه شب برگزار شد و توانست ۲۰ جایزه از ۳۱ جایزه اصلی رقابتی را طی مراسمی که به طور مجازی برگزار شد، به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم «میچل‌ها و مقابل ماشین‌ها» به عنوان بهترین فیلم انیمیشن شناخته شد و روی هم رفته با ۸ پیروزی در صدر بخش سینمایی قرار گرفت. در بخش تلویزیونی هم «آرکِین» با ۹ جایزه از جمله جایزه بهترین برنامه تلویزیونی در بخش مخاطبان عام در صدر قرار گرفت.

فیلم مستند انیمیشن «فرار کن» محصول نئون ساخته یوناس پوهر راسموسن هم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستقل شد.

«میچل‌ها مقابل ماشین‌ها» که ساخته سونی پیکچرز انیمیشن است، علاوه بر کسب جایزه اصلی همچنین توانست در بخش‌های نویسندگی، جلوه‌های ویژه، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، صداپیشگی و تدوین برنده شود. پیروزی در بزرگ‌ترین جشنواره انیمیشن جهان می‌تواند به این فیلم شانس بیشتری در جوایز اسکار بدهد که رای‌گیری نهایی‌اش از پنج‌شنبه آغاز می‌شود.

دیگر پیروزی‌های «آرکین» که انیمیشنی محصول رایت گیمز سازنده بازی محبوب «لیگ آف لجندز» است هم در بخش‌های کارگردانی، جلوه‌های ویژه، انیمیشن شخصیت‌ها، طراحی شخصیت‌ها، طراحی صحنه، استوری بوردینگ، صداپیشگی و نویسندگی بودند.

دیگر پروژه‌هایی که چند جایزه بردند شامل «افسون» یا «انکانتو» و «مایا و سه نفر» می‌شدند. اولی توانست جوایزی در رشته‌های انیمیشن شخصیت، استوری بوردینگ و موسیقی را از آن خود کند و دومی که یک مجموعه انیمیشن ساخته خورخه گوتیرز است، به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی برای کودکان شناخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایزه آنی 2022 انیمیشن های خارجی پویانمایی جوایز آنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری