Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر با تجلیل از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدای گرانقدر گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد جامعه را برابر تهاجم و توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق و یادمان شهدای گمنام بوشهر، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نقش فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آرامش و امنیت ایران اسلامی و استان بوشهر مدیون رشادت و فداکاری شهدا در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بوشهر بر ترویج شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: برای مصون ماندن جامعه از دسیسه‌ها و تهاجم دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد و نهادینه شود.

وی با قدردانی از خانواده معظم شهدا در عرصه‌های مختلف جامعه توجه به مطالبات آن را یک ضرورت دانست.

آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای استانداری بوشهر

استاندار بوشهر نیز در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای استانداری بوشهر با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود، نظام اسلامی را بیمه کردند و امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهدای والامقام است.

احمد محمدی‌زاده افزود: طبق وعده خداوند، شهدا همیشه زنده هستند و نزد خداوند بهره‌مند خواهند بود، پس همواره باید یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه قزوین: ترویج مکتب شهدا مهمترین کار آموزش و پرورش باشدتجلیل از خانواده شهدا در شیراز/ شهرداری تقویت مجموعه ایثارگران و ایثارگری را در دستور کار داردخانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در تمام دنیا هواخواه زیادی دارد و در اقصی نقاط جهان، شاهد حمایت آزادیخواهان از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستیم که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

در این آیین از فرزندان شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است