Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید گفت: توزیع این میوه‌ها از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌اله صالح‌المومنین ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید انجام شده است اظهار داشت: 250 تن سیب زرد، قرمز و پرتقال در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده که بر اساس نظر کمیته راهبردی تنظیم بازار توزیع آن از 25 اسفندماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سیب زرد و قرمز با مباشرت اتحادیه مرکزی و تعاون روستایی استان گلستان از دماوند خریداری شده اما پرتقال شب عید را برای حمایت از تولیدکنندگان بومی از باغداران استان خریداری کردیم.

صالح‌المومنین درباره قیمت میوه شب عید گفت: قیمت سیب و پرتقال در میادین و خرده فروشی‌ها محاسبه شده و با قیمت کمتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. هنوز کمیته راهبردی تنظیم بازار استان قیمت میوه شب عید را اعلام نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نصف میزانی که سال گذشته میوه در استان توزیع شده بود، سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده است گفت: توزیع میوه شب عید برخلاف سال‌های قبل که تا 30 فروردین ادامه داشت امسال تا 14 فروردین خواهد بود. ضمن اینکه شرایط کرونایی هم در نظر گرفته شده است. با این وجود اگر نیاز بیشتری در استان وجود داشته باشد از محل ذخیره استراتژیک سازمان مرکزی یا استان مازندران در کوتاه‌ترین زمان نیاز استان را برطرف می‌کنیم.

کمبود میوه شب عید در استان کرمان نداریمرکود شدید در بازار همدان قیمت میوه را ارزان کردمیوه چندنرخی نگرانی شب عید "دهدشتی‌ها" شد/ نظارت بازار کافی نیست

مدیرعامل تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به توزیع 16 قلم‌کالای اساسی در استان گفت: در 51 مرکز توزیع مرغ گرم و منجمد، تخم مرغ، شکر، برنج، گوشت قرمز و ماکارونی در حال انجام است.

وی گفت: تخم مرغ به قیمت 21 هزار و 500 تومان، مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان، مرغ گرم 29 هزار تومان، برنج هندی 10 کیلویی به مبلغ 185 هزار تومان، برنج پاکستانی 10 کیلویی به مبلغ 205 هزار تومان، برنج تایلندی 10 کیلویی 125 هزار تومان، شیرودی 5 کیلویی 210 هزار تومان است.

وی بیان داشت: قلوه‌گاه منجمد کیلیویی 74 هزار 300 تومان، راسته منجمد 110 هرار تومان، گردن منجمد 100 هزار تومان، سردست منجمد 110 هزار تومان، شکر 16 هزار و 350 تومان به ازای هر یک کیلوگرم، روغن 810 گرمی به مبلغ 14 هزار و 300 تومان، روغن 2 کیلو و 700 گرمی 42 هزار و 500 تومان، روغن رعنا 2 کیلو و 700 گرمی به مبلغ 44 هزار و 700 تومان و ماکارونی 1.2 کیلوگرمی 8 هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/582/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان میوه شب عید هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست فرمانداری کاشان، عملکردِ گل محمدی را در هر هکتار چهار تن و در صورت وارد نشدن خسارت و حوادث غیرمترقبه، حدود ۱۰ هزار تن برآورد کرد.
محمدی فشارکی افزود:در فصل گل چینی پنج هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و در گلابگیری‌های صنعتی و سنتی نیز نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
وی گفت: کاشان، رتبه نخستِ وسعت زیر کشت و تولید در استان اصفهان و رتبه اولِ میانگینِ عملکردِ تولید در واحد سطح گل محمدی کشور را دارد و حدود پنج هزار باغدارِ گل محمدی در این شهرستان اشتغال دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: گل محمدی از نظر نیاز آبی، محصولی کم آب بَر است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، در صورت وارد نشدنِ خساراتِ حوادث غیر مترقبه، بیش از ۱۰ هزار تن گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان برداشت و نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر گلاب و ۳۰۰ لیتر اسانس گل محمدی از باغ‌های گل محمدی این شهرستان استحصال می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی کاشان افزود: حدود چهار و ۳۰۰ نفر سالانه در صنعت گلابگیری و استحصال عرقیجات در واحد‌ها و کارگاه‌های گلابگیری شهرستان اشتغال دارند.

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول